Je wilt een nieuw product in de markt zetten, personeel werven, bewustwording creëren, je naamsbekendheid vergroten of een actie onder de aandacht brengen. Dan wil je tijdelijk veel aandacht voor je merk. Dat vraagt om een goed idee. Een idee dat anders is en de aandacht trekt. En tegelijkertijd laat zien waarom mensen voor jou zouden moeten kiezen.

Wil je meer weten?

Timing is key

Onze projectmanagers, copywriters, vormgevers en webbouwers staan klaar om alle middelen vóór de deadline gereed te maken voor jouw campagne. Want timing is bij campagnes ontzettend belangrijk. Afspraak is afspraak en wil je toch iets anders of iets extra’s? Dan bewegen we met je mee, zodat aan het einde van de rit de campagne staat die voor jou werkt.

Een goed idee

Iedere campagne begint bij een goed idee. Het allerleukste onderdeel van ons vak, vinden wij! Als we weten waar jouw merk voor staat en wat het doel is van je campagne gaan we brainstormen. We gooien alle ideeën op tafel. Om vervolgens een selectie te maken van ideeën die binnen jouw randvoorwaarden passen. We kiezen een concept met alvast een ruwe schets voor tekst en beeld.

Strategie

Hoe bereiken we jouw publiek? Is dat met Facebook en Instagram, huis-aan-huisbladen of een advertentie via Google Ads? Of is een ludieke actie misschien een beter middel? We denken hier strategisch over na en dan kunnen we het concept helemaal invullen.

Copywriting en ontwerp

Het concept krijgt nu echt vorm. We denken na over een ‘lekkere’ tekst die je publiek grijpt. En beeld dat die tekst versterkt. Alles moet kloppen, van begin tot eind. En natuurlijk moet het concept in alle campagne-uitingen terugkomen.

Fotografie

Om de campagneteksten te ondersteunen, schieten we foto’s of maken we gebruik van mooi, bestaand beeld.

Verspreiding

Het inregelen van je Facebook-advertentie, het aanvragen van drukwerk en het inkopen van een radio- of Spotify-campagne kunnen wij ook voor je regelen. Wij zorgen dat alles op het juiste moment bij je publiek terechtkomt.

Brainstorm?

Liever direct contact?

Bojoura Binnekamp

Denk mee over mijn campagne


*Je zit helemaal nergens aan vast, zo mag je uiteindelijk ook afzien van de afspraak. Daarnaast gebruiken we je telefoonnummer alleen om te bellen voor het maken van de afspraak en gebruiken we je emailadres alleen voor het versturen van de afspraakbevestiging.

Meer weten.

medewerker

Jan Verheul

medewerker

Bojoura Binnekamp

/ Inspiratie voor het hele jaar
/ Geeft je structuur voor het plannen van je content
/ Nooit meer last-minute-stress
/ Goede basis voor je marketingacties
/ Word de koning van de inhakers