De Koecci tas: een echte must-have

Weet je het nog? Vier jaar terug introduceerde De Groot-Verburg Kaas uit Bodegraven ‘Gooische Pikante’. Een unieke kaas met een al even unieke campagne, waarin we de link leggen met de succesvolle serie ‘Gooische Vrouwen’. Een tikkie eigenwijs en een tikkie ondeugend, precies zoals de kaas. Die campagne vind je hier. Inmiddels ligt de ‘Gooische Pikante’ bij 250 kaasverkooppunten in Nederland. En – zeker zo belangrijk – de consument heeft ‘m al twee keer uitgeroepen tot de lekkerste oude kaas van Nederland. Dat smaakt naar meer!

De vraag

Vier jaar lang figureerden onze Gooische koeien succesvol bij allerlei acties. Tijd voor iets nieuws. Vanzelfsprekend houden we vast aan een knipoog naar het prikkelende ‘Gooische Leven’. Het doel: nog meer kaasverkooppunten die de Gooische Pikante in hun assortiment opnemen.

De oplossing

De pay-off van de Gooische Pikante luidt: ‘Voor mensen met een rijke smaak’. Exclusief en een tikkie over the top; de ingrediënten voor de nieuwe campagne. Het werd een tas geïnspireerd op het high-end merk Gucci, maar dan in een ‘Gooisch jasje’.

Hij is stijlvol, tijdloos en een echte must-have: de Limited Edition Koecci tas. Deze krijgen consumenten van 23 november t/m 7 december 2019 cadeau bij 500 gram Gooische Pikante. Kaasverkooppunten die meedoen aan de actie krijgen natuurlijk de tassen, maar ook promotiemateriaal bestaande uit onder meer socialmediaberichten en stijlvolle posters.

Het resultaat

De campagne loopt nog steeds, maar nu al hebben we hebben we een indrukwekkende reeks aanmeldingen binnen van kaasverkooppunten die Gooische Pikante aan hun assortiment willen toevoegen. Ook zin in de lekkerste oude kaas? Kijk hier voor de verkooppunten.