De ene na de andere vacature verschijnt online. Iedereen lijkt weer op zoek naar nieuwe werknemers. Goed nieuws natuurlijk, maar goed en passend personeel vinden is makkelijker gezegd dan gedaan. Van der Werff Groep schakelde VRHL Content en Creatie in om een mooie campagne te bedenken voor personeelswerving.

Van der Werff Groep

Van der Werff Groep biedt totaaloplossingen op maat voor infra- en milieutechnische projecten. Zij verzorgen traditioneel grond-, weg- en waterbouwprojecten, zoals complete binnenstedelijke reconstructies en het aanleggen van kademuren. Maar ook voor innovatieve projecten als het plaatsen van snellaadstations, tankstations en de aanleg van sportvelden kun je bij Van der Werff Groep terecht.

Campagne

De ludieke campagne die wij bedachten, bestond uit een aantal onderdelen:

Video
We maakten onderstaande video waarin we op een grappige manier nieuw personeel werven. De 500 euro tekengeld die nieuwe werknemers ontvangen, maakt het extra aantrekkelijk om te solliciteren.

Facebook advertising
Via Facebook hebben we meerdere advertenties geplaatst om de video en vacatures onder de aandacht van de doelgroep te brengen. In de video-advertentie benoemden we de actie en konden geïnteresseerden doorklikken naar de vacaturepagina. In een lead-advertentie gaven we volgers de optie om op ‘meer informatie’ te klikken. Na het invullen van hun gegevens, nam Van der Werff Groep vervolgens contact op met de geïnteresseerden.

Het resultaat

Wat Van der Werff Groep met deze campagne heeft bereikt? Enorm veel aandacht en exposure en ze hebben een duidelijk signaal afgegeven dat Van der Werff op zoek is naar personeel.

Wil jij ook een campagne inzetten om personeel te werven?

Bel of mail ons vandaag nog, wij denken graag met je mee!