Maak kennis met het gloednieuwe magazine De Week! Erdee Media Groep heeft De Week ontwikkeld op basis van uitvoerig onderzoek. Wat bleek: ‘jong volwassen’ christenen lezen weinig tot geen kranten meer. Zij maken gebruik van moderne media zoals Nu.nl, YouTube en social media. Handig, maar hierdoor missen zij wél de christelijke duiding. Deze vinden zij terug in De Week. Elke zaterdag valt dit magazine op de mat, met een selectie artikelen uit het Reformatorisch Dagblad van die week. Erdee Media Groep vroeg ons, om de introductiecampagne van dit fraaie magazine te bedenken, ontwikkelen en uit te voeren. Wij kozen voor een slimme mix van creatie (opvallend campagneconcept en mooie fotografie), contentmarketing (interviews, blogs, video’s en social) en online marketing (social advertising). Dit heeft al flink wat abonnees opgeleverd en we zijn pas net van start!

De-Week-4

De-Week-1

 

Video’s

VRHL Video maakte een serie video’s waarin lezers vertellen over De Week, waaronder deze van Anne-Mette. Ze vertelt over haar favoriete Week-momentje.

 

Interviews

Ook interviewden we de lezers van De Week. Je leest alle interviews op Deweek.nl.

 

Facebook advertisement

Om De Week extra goed onder de aandacht te brengen van potentiële lezers zetten we Facebook advertisement in. Het doel? Meer pagina-likes, meer bekendheid, meer engagement en uiteraard meer conversie: De Week wil natuurlijk zoveel mogelijk abonnees werven.

 

Social media

Gedurende deze introductiecampagne schrijven we ook wekelijks content voor de Twitter-, Instagram– en Facebook-accounts van De Week. Volg, like en deel gerust!

De-Week-2De-Week-3   De-Week-5

Wil jij ook een gave introductiecampagne voor een nieuw product, dienst of merk? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!