Een huisstijl hoeft er niet alleen maar mooi uit te zien en herkenbaar te zijn. Het is de weerspiegeling van de missie, visie, kernwaarden en uiteindelijk de corporate identity van je organisatie. Je huisstijl moet kloppen in het geheel, door iedereen begrepen worden en overal op een goede manier terugkomen. Zodat het uiteindelijk óók voor die herkenbaarheid zorgt.

Wil je meer weten?

Corporate identity achterhalen

Omdat de identiteit van je organisatie zo belangrijk is, gaan we eerst in gesprek. Wat vindt je organisatie belangrijk? Waar staat je organisatie voor? Hoe gaan jullie te werk? Wat wil je uitstralen? Maar ook: wat hebben jullie al en waar zijn jullie trots op? Moeten we bijvoorbeeld voortborduren op jullie bestaande huisstijl en ben je alleen op zoek naar een restyling of doorvertaling? We willen alles weten, zodat wij aan de slag kunnen met goede ideeën.

Ontwerp

Als we denken dat we jouw organisatie en je wensen goed genoeg kennen, gaan we aan de slag met een ontwerp. We denken na over het logo, de pay-off, beeldentaal, kleurgebruik en fonts (lettertypes). En we maken meerdere variaties. Want het logo dat jij op je gevel plaatst moet er natuurlijk anders uitzien dan het logo dat je gebruikt als avatar op je socialmediakanalen.

Huisstijlhandboek

En dan komt het spannendste moment: we presenteren het ontwerp aan jou. Ben je blij? Dan werken we een huisstijlhandboek uit waarin we je nieuwe huisstijl terug laten komen in voorbeelden van verschillende middelen; van briefpapier tot autobestickering en van visitekaartjes tot landingspagina’s. Handig om te hebben als ook je collega’s – misschien wel van andere afdelingen – met de nieuwe huisstijl aan de slag moeten!

Brainstorm?

Liever direct contact?

Bojoura Binnekamp

Jouw huisstijl onder handen nemen


*Je zit helemaal nergens aan vast, zo mag je uiteindelijk ook afzien van de afspraak. Daarnaast gebruiken we je telefoonnummer alleen om te bellen voor het maken van de afspraak en gebruiken we je emailadres alleen voor het versturen van de afspraakbevestiging.

Meer weten.

medewerker

Jan Verheul

medewerker

Bojoura Binnekamp

/ Inspiratie voor het hele jaar
/ Geeft je structuur voor het plannen van je content
/ Nooit meer last-minute-stress
/ Goede basis voor je marketingacties
/ Word de koning van de inhakers