Wil jij je bedrijf, dienst of product onder de aandacht brengen bij een specifieke doelgroep? Dan is het slim om het displaynetwerk van Google te gebruiken. Hierdoor krijgt jouw doelgroep jouw merk, product of dienst te zien middels banners terwijl ze een website bezoeken, YouTube-video bekijken of app gebruiken. Dat zorgt voor naamsbekendheid óf juist voor dat laatste zetje in de juiste (aankoop)richting.
Een specifieke doelgroep kiezen
Met Google Display kun je heel specifiek kiezen op welke doelgroep jij je met je banners wilt richten. Bijvoorbeeld op mensen die eerder op (een specifieke pagina op) jouw website zijn geweest. Dat betekent dat jij iedereen die jouw website ooit heeft verlaten (zonder een aankoop te doen), automatisch opnieuw kunt bereiken. Handig, want een aankoop wordt bijna nooit in één keer voltooid en zo kun je jouw doelgroep mogelijk tóch over de streep trekken. Je kunt je met displayadvertenties ook richten op mensen met een specifieke interesse of die op zoek zijn naar informatie over een specifiek onderwerp. Alles draait immers om relevantie.
Stilstaand of bewegend
Wij ontwikkelen een strategie die past bij jouw doelstellingen en stellen de campagne in, maar we kunnen ook de banners verzorgen. Onze vormgevers weten precies wat een banner nodig heeft om in het oog te springen bij je doelgroep, of die banner nu statisch of dynamisch is. Onze tekstschrijvers denken na over een call-to-action die de ontvanger direct aanzet tot actie en dus zorgt voor meer clicks! Tip: zorg wel voor een goede landingspagina? die aansluit op die fantastisch vormgegeven banner!
Campagne optimaliseren
Displayadvertenties optimaliseren we continu. We kijken regelmatig naar de behaalde resultaten, voeren tests uit en verbeteren de campagnes. Zodat die tot meer clicks en uiteindelijk conversies leiden. En dat tegen een zo laag mogelijk klikbedrag (CPC).