Meer showroombezoekers voor Mrs. Higgins

Voor veel opdrachtgevers werken we periodiek. Zoals voor Landleven, De Consumentenbond en Elma. Er zijn ook klanten die regelmatig spontaan in de lucht komen met een aanvraag. Zoals Mrs. Higgins, leverancier van klassieke en landelijke meubels.

De vraag.

Met Mrs. Higgins hebben we al jaren een superfijne samenwerking. Ze vragen ons bijna maandelijks voor het schrijven van blogs en om die vervolgens te adverteren op social media. Het doel is eigenlijk altijd om nieuwe meubelen onder de aandacht te brengen. Deze maand gingen we te werk volgens een iets andere strategie.

De oplossing.

Mrs. Higgins biedt een ruime collectie klassieke en landelijke meubelen, al dan niet op maat gemaakt. En hoewel veel klanten binnenkomen via de webshop, is de showroom van Mrs. Higgins ook absoluut de moeite waard om te bezoeken. Die is namelijk gevestigd in een prachtige boerderij die helemaal aansluit bij de beleving van de meubels zelf. En zeg nou zelf: je gaat toch veel liever een meubel in het echt bekijken dan dat je op een plaatje beoordeelt of-ie mooi in je huis past?

Daarom stelde projectmanager Amber voor om deze keer een advertentie te starten met informatie over de showroom. Het doel: meer fysieke bezoekers. We werken met vier verschillende advertenties, zodat Facebook kan kiezen welke advertentie hij aan een persoon laat zien. Want de ene Facebook- of Instagram-gebruiker gaat ‘aan’ op afbeeldingen en de ander misschien op emoji’s. En zijn er advertenties die helemaal niet scoren? Dan zetten we die uit. We monitoren continu, zodat het klikbudget alleen wordt besteed aan advertenties die bijdragen aan de doelen van Mrs. Higgins.

Het resultaat.

Met de campagne hebben we ruim 180.000 mensen uit de doelgroep bereikt. Dat betekent een enorme boost voor de bekendheid van Mrs. Higgins. Om deze personen ook te laten converteren tot showroombezoekers, is herhaling nodig en dus krijgt deze campagne een vervolg!