Jubileummagazine voor Campai

Campai bestaat 20 jaar! Een mooie aanleiding voor dit ICT-bedrijf om opdrachtgevers te trakteren op een prachtig jubileummagazine. Met mooie verhalen en cases en waarin de Bourgonische gezelligheid van het team doorschemert. Zelfs voor hun passie voor de Grand Prix was ruimte in de vormgeving.

De vraag.

Als ICT-bedrijf zorgt Campai dat opdrachtgevers veilig en probleemloos aan het werk kunnen. Het liefst zijn ze een beetje onzichtbaar; dat betekent dat ze hun werk goed doen. Maar als je twintig jaar bestaat, is dat juist een mooi moment om je organisatie wél eens in de schijnwerpers te zetten. Om te laten zien hoe het team eruitziet, voor welke mooie klanten ze werken en waar hun specialismes liggen. Campai vroeg ons dan ook een magazine te maken met verhalen die de passie en het enthousiasme voor technologische ontwikkelingen en toepassingen laten zien.

De oplossing.

“Het kostte meerdere fusten van ons favoriete kantoorbier (Affligem Blond) en liters Nespresso, maar het is ons gelukt: een eigen magazine ter ere van ons twintigjarige bestaan!” Zo openen we het voorwoord van oprichters Diederik en Roland. Het magazine is zo toegankelijk als Campai zelf, laat zien wie de Campai-collega’s zijn, maar heeft vooral ook aandacht voor de USP’s van het bedrijf. Uit foto’s en anekdotes blijkt de passie voor het vak. En hoe leuk is de pagina ‘Blije klanten’, waarin tientallen klanten een review geven over het werk van Campai? De vormgeving en fotografie bevat een knipoog naar de Grand Prix, want daar blijken de mannen en vrouwen van het bedrijf nogal fan van te zijn 😊

Het resultaat.

Een heel tof magazine waar de medewerkers trots op zijn en die de opdrachtgevers en leveranciers hopelijk met veel plezier lezen. Hij valt binnenkort op de mat!

Wil je weten wat Vrhl kan betekenen op het gebied van de productie van je magazine? Hier vind je referenties en onze werkwijze.