Vloggen is hot!

Vloggen is hot!

VRHL Case

Grote merken en bedrijven laten hun producten niet voor niets door vloggers aanprijzen. Vloggen is hot! Het werkt! En het is leuk! Dat bedacht ook Francis Vermeer, de eigenaar van het nieuwe horecaconcept Maggie Blue. Maggie Blue is gevestigd in het Nutsgebouw in Alphen aan den Rijn en opent deze maand (juli 2017) haar deuren. Naast heerlijk lunchen en dineren, kun je er ook koffie drinken, borrelen en feesten.

 

Vlogs monteren

Francis Vermeer, de eigenaar van het nieuwe horecaconcept, maakt inspirerende vlogs van al haar horeca-avonturen en de weg naar de grote opening van Maggie Blue. En wij mogen helpen! VRHL Video verzorgt de montage van deze vlogs die op de Facebookpagina van Maggie Blue goed worden ontvangen. Dit zorgt ervoor dat Maggie Blue veel bekendheid krijgt in Alphen aan den Rijn en omgeving. Bekijk de video’s hieronder. Wij kunnen niet wachten tot Maggie Blue haar deuren opent!




 

Wil jij ook vloggen?

Wij helpen je graag! Bel of mail ons dus gerust!

TAGS
Montage Video Vlog vlogger

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer