Het kopen van een huis moet een feestje zijn, zeker met de historische lage rente op dit moment. Daarom roept Freek Hypotheek de Freek OpZeker Hypotheek in het leven. Een hypotheek waarmee je kort – en soms helemaal geen – financieringsvoorbehoud nodig hebt. Wij voerden actief online campagne in verschillende regio’s in Nederland.

De vraag

Freek Hypotheek vroeg ons een socialmediacampagne te voeren om men in de regio’s van de Freek vestigingen te vertellen over deze nieuwe hypotheek. Het belangrijkste doel? Zichtbaarheid bij zoveel mogelijk mensen. Maar ook met klikken naar de site en afspraken is Freek natuurlijk blij!

De oplossing

Een socialmediacampagne met pakkende teksten en specifieke targeting. In overleg met de vestigingen hebben we het verzorgingsgebied per vestiging bepaald. In dit gebied draaide de campagne. Natuurlijk met advertentieteksten gepersonaliseerd per vestiging.

voorjaarscampagne_Freek_mockup
Nieuwsoverzicht
Freek_voorjaarscampagne_mockup
Story

Het resultaat

Veel zichtbaarheid in de regio’s (sommige hypotheekadviseurs werden zelfs op straat aangesproken over de campagne!) Daarnaast haalden de vestigingen meerdere leads en ook nieuw afgesloten hypotheken binnen. Eén klant was zo enthousiast over het product en de dienstverlening van Freek Hypotheek, dat ze zelf aanbood om een referentie te plaatsen op de website. De campagne is zo’n succes dat een aantal vestigingen van Freek besluiten een vervolg aan de socialmediacampagne te geven.

Benieuwd wat een socialmediacampagne voor jouw bedrijf, product of dienst kan betekenen? Neem contact met ons op!