Het Grote Oranje Ideeënboek

Eindelijk is ‘ie er!
Het Grote Oranje Ideeënboek.

Het Grote Oranje Ideeënboek

Het langverwachte vervolg op Het Groot Reclame Ideeënboek, de internationale bestseller uit 2005.

De pers was destijds unaniem lyrisch over dit meesterwerk:

‘Marvellous’
The Times
‘Een standaardwerk in zijn soort’
NRC Handelsblad
‘Magnifique!’
Le Figaro
‘Kaolo vette shizzle’
Schoolkrant Scala College

Net als Het Groot Reclame Ideeënboek is Het Grote Orange Ideeënboek he-le-maal leeg. Niet bij gebrek aan ideeën, maar omdat elk goed idee begint met een leeg vel. Dan komen die Grote Ideeën vanzelf. Een boek vol zelfs.

U kunt dit boek gebruiken om uw eigen ideeën op het gebied van communicatie op te schrijven of te tekenen. Of u gebruikt ‘m als memoboekje, boodschappenlijstje, om vliegen mee dood te meppen of als reminder op uw bureau om snel contact op te nemen met VRHL, op het moment dat u écht behoefte heeft aan Grote Ideeën.