Nieuwe klant alert: Culvita!

We zijn superblij en -trots dat we Culvita als nieuwe opdrachtgever mogen verwelkomen. We gaan met heel veel leuke opdrachten aan de slag, te beginnen met content en allerlei leuke vormgeefklussen.

Culvita is leverancier van potgrond, meststoffen, bodemverbeteraars en bodembedekkers en levert aan tuin- en groencentra, aan hoveniers, aan kwekerijen, aan B2B-bedrijven in de groensector en aan potgrondbedrijven. Sinds kort zijn ze dankzij hun fusie met Van Egmond ook gevestigd in Amsterdam en met die groei, ontstond ook de wens om de marketing te professionaliseren.

Tijdens een kick-off hebben we elkaar goed leren kennen en de prioriteiten helder gekregen. Want de behoefte aan marketingondersteuning van Culvita is nogal breed en ligt enerzijds bij het vernieuwen van de schapkaarten; lekker praktisch dus. En anderzijds is de vraag strategischer van aard, namelijk: hoe zorgen we dat consumenten de voorkeur geven aan de producten van Culvita?

Inmiddels is de prioriteitenlijst helder en zijn we begonnen met een uitgebreide contentstrategie. Daarmee willen consumenten én verkooppunten bereiken. Onderdeel is een consumentenwebsite. En een toffe gadget, waarvan content de basis is en waarmee we dus twee vliegen in één klap slaan. Dat klinkt misschien wat mysterieus, maar we kunnen jullie binnenkort zeker meer laten zien.

Verder maken we een grondwijzer (want welke grond kies je voor welke plant?), vernieuwen we de verpakkingen en gaan we aan de slag met een catalogus voor een nieuwe doelgroep. Kortom: veel leuke opdrachten voor deze mooie opdrachtgever. We delen binnenkort vast en zeker een mooie, nieuwe case!