Als vierjarig jongetje keek Jan naar Pipo de Clown en nam hij een voorbeeld aan de Dikke Deur. “Hij was de baas van het circus en at de hele dag taartjes. Dat leek me wel wat.” En kijk eens wat Jan geworden is: de baas van dit mooie communicatiecircus. Na bijna 30 jaar is hij nog elke dag als eerste op kantoor en bedenkt hij de leukste, gekste, creatiefste en mooiste ideeën.

Trots op

“Ik ben echt heel trots op het team van VRHL. Stuk voor stuk zijn het toppers met liefde voor het vak en hun klanten. Werken met VRHL is een feestje en dat voel je als je klant bij ons bent.”

Slecht in

“Ik ben een echte creatieve beelddenker. Superhandig als je in het reclamevak zit. Maar ik ben echt heel slecht in schrijven, talen, spelling en teksten. Maar zolang je mensen om je heen verzamelt die jouw tekortkomingen aanvullen, word je eigenlijk overal echt goed in. Tenminste, dat denken mijn klanten :).”

Bewondering voor

“Mensen met een natuurlijk charisma. Mannen en vrouwen die ‘binnen’ komen en ogenschijnlijk alles onder controle hebben. Iedereen kent wel zulke mensen, kijk maar eens om je heen…”

Gek op

“Waar je me voor mag wakker maken? Tuinieren. En grote projecten waarbij klanten mij alle vertrouwen geven en ik alles lekker zelf mag bepalen. Als ik geen uitdaging heb mogen ze me ook niet wakker maken…”

Hekel aan

“Stomme vraag.”

Zin in

“Een groot project in Frankrijk. Tipje van de sluier: het heeft te maken met de Dordogne, een groot maar heel oud ‘kasteeltje’ en klussen.”

Bang voor

“D’s en t’s.”

Gedreven door

“Als ik echt geld had willen verdienen dan had ik de handel in moeten gaan en niet het reclamevak. Toch heb ik voor dit vak gekozen omdat elke dag weer heel anders is. Leuke mensen, andere klanten, nieuwe vragen, ingewikkelde projecten, witte vellen papier, geen ideeën, briljante oplossingen, prachtige foto’s, mooie mensen, prachtige meiden maar ook grappige mannen op kantoor… Geen dag die hetzelfde is.”