Katholiek Nieuwsblad wereldwijd online beschikbaar

Katholiek Nieuwsblad wereldwijd online beschikbaar

VRHL Case

Katholiek Nieuwsblad is sinds 1983 hét Nederlandse weekblad met nieuws, opinie en achtergrondinformatie over de Katholieke Kerk in binnen- en buitenland. Om naast de papieren krant (die wordt vormgegeven door VRHL Creatie) ook een digitale versie van het weekblad aan te kunnen bieden, schakelde Katholiek Nieuwsblad VRHL Content en Creatie in.

digitale krant

 

Wereldwijd beschikbaar met Paypal

VRHL’s online projectmanager en websitebouwers (van VRHL Online) gingen na overleg met de klant direct aan de slag. En met succes! Vanaf april 2016 is Katholiek Nieuwsblad ook digitaal te lezen via KNdigitaal.nl. Abonnees bladeren gratis door de krant via hun abonneenummer. Niet-abonnees kopen eenvoudig losse edities via iDeal. Extra fijn: losse edities kunnen ook met Paypal worden betaald. Zo is Katholiek Nieuwsblad in één klap wereldwijd beschikbaar!

paypal

 

Bladermodule

De bladermodule op KNdigitaal.nl hebben we in Flash gemaakt voor de desktopgebruikers, zodat je hier mooi doorheen kunt bladeren. Voor de tablet- en smartphonegebruikers is de bladermodule in HTML gemaakt. Daardoor kun je er doorheen swipen. Uiteraard is de site ook responsive, waardoor je die niet alleen op de computer kunt bezoeken, maar ook via je smartphone en tablet.

bladermodule

 

Zo werkt het

Om KNdigitaal.nl te introduceren, maakten wij (VRHL Creatie) speciaal voor de abonnees een leaflet met uitleg over hoe je een account maakt en de krant kunt lezen. We schreven hiervoor de teksten en deden de vormgeving.

leaflet

leaflet

Wil jij jouw tijdschrift of krant ook digitaal aan kunnen bieden? Mail of bel dan even naar Bianca Oppelaar: 0172-745709.

TAGS
Online Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer