Goed bezochte informatieavonden Kroes & Partners

Goed bezochte informatieavonden Kroes & Partners

VRHL Case

Kroes & Partners organiseerde in november twee gratis informatiebijeenkomsten over testamenten, erfenissen en schenkingen: een in het Parktheater in Alphen aan den Rijn en een in Kaleidoscoop in Nieuwkoop. Om de zalen vol te krijgen met geïnteresseerden schakelde Kroes & Partners ons in. Wij maakten een mooie advertentie voor in Het Witte Weekblad en diverse social media advertenties. Het resultaat? Binnen een paar dagen waren de bijeenkomsten volgereserveerd!

Het doel van de advertenties was om 200 geïnteresseerden per avond te laten reserveren, zowel cliënten als niet-cliënten.

Kroes & Partners

Kroes en Partners is een laagdrempelig notariskantoor, met vestigingen in Alphen aan de Rijn en Ter Aar. Er werken geen hooghartige dames en heren die deftige woorden gebruiken, maar notarissen en adviseurs die zich verplaatsen in iedereens situatie. Die persoonlijke aanpak heeft geleid tot een trouwe klantenkring, zowel zakelijk als particulier.

Advertentie Witte Weekblad

Omdat de informatieavond over notariële zaken als de AWBZ, (levens)testamenten, erfenissen en schenkingen zou gaan richtten wij de advertentie op ouderen en hun kinderen. VRHL verzorgde vormgeving van onderstaande advertentie.

Advertentie Facebook

Omdat de informatieavond over notariële zaken als de AWBZ, (levens)testamenten, erfenissen en schenkingen zou gaan, richtten wij ook de social media advertenties op ouderen en hun kinderen. VRHL verzorgde de vormgeving en inregeling van onderstaande advertenties.

Ook een mooie advertentie?

Wil je ook een (informatie)bijeenkomst boosten via advertenties in de krant of via social media? Wij helpen je graag verder!

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer