Voor de bakkerijbranche

Voor de bakkerijbranche

VRHL Case

De Nationale Bakkerij Academie (NBA) is dé praktijkopleider voor de bakkerijbranche. Mensen die werkzaam zijn in een bakkerij of bakkerswinkel kunnen bij de NBA diverse trainingen en workshops volgen, zoals ‘Leidinggeven op de werkvloer’, ‘Productkennis voor verkoopmedewerkers’ en ‘Verkopen met succes’. Wij verzorgen veel content en creatie voor de NBA.

 

Social media trainingen

Zo verzorgen we onder meer de social media trainingen die zijn opgenomen in het ondernemerstraject van de NBA. Dit traject is bedoeld voor aankomende en startende ondernemers in de bakkerijbranche. De social media trainingen geven we bij de bakkers zelf, tussen de broden!

social media training

 

Interviews

Jaarlijks schrijven we meerdere interviews met trainers en bakkers. Bakkers vertellen wat ze van een gevolgde opleiding of training vonden, trainers gaan dieper in op het opleidingsaanbod en de begeleiding van de NBA. Alle interviews vind je terug op de website.

 

Digitale nieuwsbrief

Ook schrijven, maken en versturen we de tweejaarlijkse digitale nieuwsbrief. Hierin staan de interviews met bakkers en trainers, leuke nieuwtjes én de top 5 trainingen van dat moment.

emailing nieuwsbrief

 

Advertenties

De NBA adverteert in meerdere vakmagazines, zoals NBOVisie en Bakery Next. Wij verzorgen de teksten en vormgeving van deze advertenties.

advertentie

 

Huisstijlitems

Ook verzorgen we de vormgeving van huisstijlitems als visitekaartjes, flyers en rollup banners. Voor de beurs Bakkersvak leverden we USB-sticks in de vorm van croissants en een beurswand.

huisstijlitem

 

Ben jij voor jouw product of merk op zoek naar een team dat nieuwsbrieven maakt, interviews houdt, social media trainingen geeft, advertenties schrijft of huisstijlitems maakt? Neem contact met ons op!

TAGS
advertentie Content Creatie interview nieuwsbrief Social media

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer