Voor de bakkerijbranche

Voor de bakkerijbranche

VRHL Case

De Nationale Bakkerij Academie (NBA) is dé praktijkopleider voor de bakkerijbranche. Mensen die werkzaam zijn in een bakkerij of bakkerswinkel kunnen bij de NBA diverse trainingen en workshops volgen, zoals ‘Leidinggeven op de werkvloer’, ‘Productkennis voor verkoopmedewerkers’ en ‘Verkopen met succes’. Wij verzorgen veel content en creatie voor de NBA.

 

Social media trainingen

Zo verzorgen we onder meer de social media trainingen die zijn opgenomen in het ondernemerstraject van de NBA. Dit traject is bedoeld voor aankomende en startende ondernemers in de bakkerijbranche. De social media trainingen geven we bij de bakkers zelf, tussen de broden!

social media training

 

Interviews

Jaarlijks schrijven we meerdere interviews met trainers en bakkers. Bakkers vertellen wat ze van een gevolgde opleiding of training vonden, trainers gaan dieper in op het opleidingsaanbod en de begeleiding van de NBA. Alle interviews vind je terug op de website.

 

Digitale nieuwsbrief

Ook schrijven, maken en versturen we de tweejaarlijkse digitale nieuwsbrief. Hierin staan de interviews met bakkers en trainers, leuke nieuwtjes én de top 5 trainingen van dat moment.

emailing nieuwsbrief

 

Advertenties

De NBA adverteert in meerdere vakmagazines, zoals NBOVisie en Bakery Next. Wij verzorgen de teksten en vormgeving van deze advertenties.

advertentie

 

Huisstijlitems

Ook verzorgen we de vormgeving van huisstijlitems als visitekaartjes, flyers en rollup banners. Voor de beurs Bakkersvak leverden we USB-sticks in de vorm van croissants en een beurswand.

huisstijlitem

 

Ben jij voor jouw product of merk op zoek naar een team dat nieuwsbrieven maakt, interviews houdt, social media trainingen geeft, advertenties schrijft of huisstijlitems maakt? Neem contact met ons op!

TAGS
advertentie Content Creatie interview nieuwsbrief Social media

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer