Vernieuwde locatie voor kinderopvang Junis

Vernieuwde locatie voor kinderopvang Junis

VRHL Case

Met 50 locaties in Alphen aan den Rijn en omgeving is kinderopvang Junis een van de grotere spelers in de omgeving. Ieder kind is uniek en onvervangbaar. Ouders stellen daarom hoge eisen aan een kinderopvang. Junis houdt de kwaliteit van al haar locaties daarom continu en systematisch in de gaten. In dit kader besloot Junis om kindercentrum De Lapjeskat te verbouwen. Aan VRHL Creatie en VRHL Copy de taak om een communicatiecampagne voor de opening van de vernieuwde locatie te verzorgen.

 

Inzet van een poster

De campagne trapte af met de inzet van meerdere A3-posters die in De Lapjeskat hingen en in de verschillende scholen waaraan De Lapjeskat opvang biedt. De poster is geheel opgemaakt volgens de huisstijl en beeldtaal van Junis.

 

E-mailing aan specifieke doelgroep

Het was natuurlijk belangrijk dat kinderen en ouders wisten wanneer de opening van de vernieuwde locatie zou zijn. Hiervoor waren posters alleen niet effectief genoeg. Ouders ontvingen daarom ruim een week voor de officiële opening ook een e-mail. Hierin werden zij niet alleen op de hoogte gebracht van de datum, maar ook van het feit dat er een welverzorgd programma met meerdere workshops en rondleidingen zou zijn. De opmaak van de e-mailing is afgeleid van de poster. Op deze manier was de campagne erg herkenbaar.

 

Facebook ter ondersteuning

Tot slot heeft Junis de dag van de opening een Facebook-berichtje geplaatst op de pagina van De Lapjeskat. Dit berichtje dient als een laatste reminder om ouders naar de opening van de vernieuwde locatie te laten komen. Om een hoge herkenbaarheid te realiseren, is ook deze uiting weer in lijn met de poster en e-mailing.

 

Wil jij dit ook?

Wil jij ook een poster, nieuwsbrief of Facebookpost onder je doelgroep verspreiden? Wij helpen je graag! Bel of mail ons!

TAGS
Campagne Copy Creatie e-mailing poster Social

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor MBO Luchtvaarttechniek een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer