Van visitekaartje tot auto

Van visitekaartje tot auto

VRHL Case

Van Brussel Makelaardij is een betrokken en bevlogen makelaarskantoor aan de Euromarkt in Alphen aan den Rijn. Het makelaarskantoor wilde een nieuw logo en dit overal doorvoeren: op de visitekaartjes, het briefpapier, de verkoopborden, de Facebookpagina en zelfs op hun bedrijfsauto’s. Een mooie opdracht voor onze art director!

 

Nieuw logo

Het logo is opgebouwd uit drie huisjes, de naam ‘Makelaardij Van Brussel’ en de ondertitel ‘Persoonlijk & Bevlogen’. Een duidelijk en strak ontwerp!
Van-Brussel-4

 

Voor op kantoor

Loop je langs de Europalaan in Alphen aan den Rijn, kun je het aanbod met huizen die te koop staan op de ramen van het Van Brussel kantoor zien hangen!
Van-Brussel-1

 

Visitekaartjes

Bij een nieuw logo horen uiteraard ook nieuwe visitekaartjes, enveloppen en nieuw briefpapier!
Van-Brussel-2

 

Te koop

Je kunt het nieuwe logo vanaf nu spotten op de verkoopborden van Van Brussel!
Van-Brussel-6

 

Facebook

De Facebookpagina wordt geüpdatet. Naast de profielfoto maakten wij ook deze headerfoto voor Van Brussel.
Van-Brussel-5

 

Gave auto

En vanaf binnenkort rijden de makelaars van Van Brussel rond in deze gave Fiat 500’s!
Van-Brussel-3

 

Nieuw logo?

Wil jij ook een nieuw, strak en/of modern logo? Onze art directors ontwerpen dat graag voor je! Bel of mail ons, dan nemen we snel contact met je op.

TAGS
auto briefpapier Creatie Logo verkoopbord visitekaartje Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer