Uitnodiging met ballen

Uitnodiging met ballen

VRHL Case

Als Solimas Groep ons vraagt om een ludieke uitnodiging voor hun eigen golftoernooi, gaan wij natuurlijk voor de hole in one.

Het concept van deze uitnodiging per post is gewaagd, maar het sluit perfect aan bij golftoernooi dat Solimas Groep organiseert. Wij stuurden hun relaties een golfbal in een doosje, om ‘alvast te oefenen’ voor het Solimas Open. Door het doosje open te klappen, kunnen zij thuis aan de slag met de golfbal en deze ‘mobiele hole’. En deelnemers kunnen zich uiteraard inschrijven via een speciale website.

Wil jij ook zo’n leuke (golf)uitnodiging naar je relaties versturen? Bel of mail ons even!


uitnodiging

uitnodiging

uitnodiging

golf

TAGS
Concept Direct mailing Event Golf Golfbal Golftoernooi Uitnodiging

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer