Speciale editie Basis in Beeld

Speciale editie Basis in Beeld

VRHL Case

Vorige week viel de nieuwe Basis in Beeld weer op de mat bij 30.000 bedrijven in Leiden, Gouda en Alphen aan den Rijn. Dit is een speciale editie omdat Basis Bedrijfshuisvesting dit jaar 30 jaar bestaat. De glossy is maar liefst 132 pagina’s dik en staat vol met gave verhalen en ruim 375 objecten die in de verhuur en verkoop staan. VRHL verzorgde de gehele productie: van (eind)redactie en fotografie tot vormgeving en drukken.

 
magazine basis

 

Basis in Beeld

Basis in Beeld is een jaarlijks terugkerend magazine met nieuwsberichten en artikelen over alles op het gebied van bedrijfshuisvesting in de regio’s Leiden, Alphen aan den Rijn en Gouda. Het magazine wordt gratis verspreid bij alle bedrijven in die regio’s en heeft een oplage van 30.000 stuks.

 

We love magazines!

VRHL maakt al 25 jaar magazines, zoals personeelsbladen, branchemagazines, jubileumtijdschriften en private label tijdschriften. Bekijk hier welke magazines wij naast Basis in Beeld nog meer maken!

TAGS
drukwerk Fotografie Magazine Productie Redactie Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer