Engage jij eigenlijk wel?

Engage jij eigenlijk wel?

Niks geen blind najagen van Likes en RT’s. Of te grappige Facebook-plaatjes om de plaatjes. Wij benaderen social media als een volwassen communicatiekanaal. Als integraal onderdeel van je communicatiemix. Met altijd een helder doel en duidelijke doelstellingen voorop. Wij nemen dit volledig uit handen en kunnen dit voor jou verzorgen in de vorm van een maandelijkse abonnement, al vanaf €250 per maand! Geheel volgens jouw wens samen te stellen.

Onze diensten

Contentstrategie

  • Doelgroep bepalen
  • Doelstelling bepalen
  • Kanaalkeuze
  • Tone of voice
  • Redactionele formule
  • Contentkalender
  • Redactieteam samenstellen

Inrichten social media accounts

  • Profielteksten
  • Ontwerp omslag- en profielafbeeldingen

Contentcreatie

  • Berichten schrijven: concept, copy en visual
  • Video en animatie: concept, script en productie
  • Infographics

Community management

  • Plaatsen en inplannen content
  • Content- en redactiebegeleiding
  • Monitoren en reageren
  • Vragen beantwoorden
  • Volgersanalyse en selectie
  • Hashtag monitoring

Analyse en rapportage

  • Maandelijke rapportage
  • Effectiviteit meten
  • Content optimaliseren

Campagnemanagement

  • Concept en uitvoering
  • Winnaars trekken en benaderen

Social media advertising

  • Facebook advertising
  • Twitter advertising
  • LinkedIn advertising
  • YouTube pre-rolls

Trainingen en workshops

  • Kick-off redactieteam
  • Diverse trainingen en workshops op maat

Contentabonnement

Zelf niet de tijd om social media content te creëren en online te plaatsen? Neem dan een contentabonnement. Wij verzorgen voor een vast bedrag per maand alle content die waardevol is voor jouw doelgroep.

Nieuwsgierig?

Nieuwsgierig naar hoe wij jouw bedrijf, organisatie of merk een social gezicht kunnen geven? Wil je een Instagram-campagne of blog voor LinkedIn? Of zoek je een specialist die de redactie en monitoring van je Twitter-account kan uitvoeren? Je kunt ons natuurlijk een berichtje via Facebook of Twitter sturen. Nog handiger: mail of bel even met Bojoura Binnekamp.

Bojoura Binnekamp

Tel. 0172 - 477733


Cases en blogs

Het einde van Instagram

Eerder deze week introduceerde Instagram een nieuwe functie: Instagram Checkout. Op het eerste oog misschien een mooie nieuwe functionaliteit. Maar bij nadere beschouwing denk ik dat Instagram hiermee haar eigen ramen inkegelt.

Lees meer

Community-oprichter geeft 5 tips voor social media engagement

Krachttraining Voor Vrouwen (KVV) heeft met bijna 35.000 likes op Facebook en 4.300 volgers op Instagram een gigantisch bereik en nog veel belangijker: een enorme betrokkenheid onder haar volgers. Rowan Blom is oprichter van KVV en deelt haar geheimen voor betrokkenheid op social media. Laten we starten met een korte achtergrond. Rowan (26) startte een…

Lees meer

Online kletsen met klanten: inspiratie om interactief te worden!

Grote merken investeren serieus geld in hun webcare en Facebook beloont content die voor interactie zorgt met een hogere plek in de timeline. Waarom interactie nog meer belangrijk is én hoe je voor een interactief merk zorgt vertellen we in deze blog. Je bereikt meer mensen Facebook en Instagram willen betekenisvolle interacties op gang brengen.…

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Dit zijn de verschillen tussen je Instafeed, Instagram Stories en IGTV

Video's op Instagram kun je plaatsen op je Instafeed, je Insta Story of op IGTV. Maar wanneer gebruik je op zakelijk gebied wat?

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer