Promotie van de Engelse kust

Promotie van de Engelse kust

VRHL Case

De interactieve video is in opkomst en op veel verschillende manieren in te zetten voor je bedrijf. Coastal Pass zet een interactieve video in om reizigers gemakkelijk zelf een route langs de Engelse kust te laten uitstippelen. In de video komen verschillende highlights van de Engelse kust voorbij. Door er op te klikken, krijg je meer informatie, kun je de locatie toevoegen aan je reisroute of kun je direct boeken. In opdracht van Aviareps creëerde VRHL Creatie een campagne om dit nieuwe concept op de markt te brengen. Wij weten alvast wat onze volgende vakantie wordt!

 

Video’s: online promotie

Om de interactieve video’s van Coastal Pass online te promoten heeft VRHL twee verschillende video’s gemaakt. Beide video’s zetten de sfeer van de Engelse kust goed neer. De natuur, de omgeving en de architectuur komen mooi in beeld. En natuurlijk zie je ook dat je er heerlijk kunt fietsen en wandelen. Bekijk de video’s:

 

Banners: online promotie

VRHL maakte ook twee online banners. Eén in een statische vorm, de ander als gif. Het voordeel van een gif-banner is de hoeveelheid informatie die je in een kleine ruimte kwijt kan.

 

Advertentie en advertorial in magazines

Ook onderstaande advertentie en advertorial met handige informatie en mooie foto’s ontwierp VRHL voor Coastal Pass. Deze worden in relevante magazines geplaatst om potentiële reizigers te informeren en enthousiasmeren.

 

Ook scoren met een campagne?

Wil jij ook een video, banner, advertentie of complete campagne voor je product of dienst? Bel of mail ons gerust, dan nemen we snel contact met je op!

TAGS
advertentie advertorial banner Campagne Creatie interactieve Video

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer