Promotie van de Engelse kust

Promotie van de Engelse kust

VRHL Case

De interactieve video is in opkomst en op veel verschillende manieren in te zetten voor je bedrijf. Coastal Pass zet een interactieve video in om reizigers gemakkelijk zelf een route langs de Engelse kust te laten uitstippelen. In de video komen verschillende highlights van de Engelse kust voorbij. Door er op te klikken, krijg je meer informatie, kun je de locatie toevoegen aan je reisroute of kun je direct boeken. In opdracht van Aviareps creëerde VRHL Creatie een campagne om dit nieuwe concept op de markt te brengen. Wij weten alvast wat onze volgende vakantie wordt!

 

Video’s: online promotie

Om de interactieve video’s van Coastal Pass online te promoten heeft VRHL twee verschillende video’s gemaakt. Beide video’s zetten de sfeer van de Engelse kust goed neer. De natuur, de omgeving en de architectuur komen mooi in beeld. En natuurlijk zie je ook dat je er heerlijk kunt fietsen en wandelen. Bekijk de video’s:

 

Banners: online promotie

VRHL maakte ook twee online banners. Eén in een statische vorm, de ander als gif. Het voordeel van een gif-banner is de hoeveelheid informatie die je in een kleine ruimte kwijt kan.

 

Advertentie en advertorial in magazines

Ook onderstaande advertentie en advertorial met handige informatie en mooie foto’s ontwierp VRHL voor Coastal Pass. Deze worden in relevante magazines geplaatst om potentiële reizigers te informeren en enthousiasmeren.

 

Ook scoren met een campagne?

Wil jij ook een video, banner, advertentie of complete campagne voor je product of dienst? Bel of mail ons gerust, dan nemen we snel contact met je op!

TAGS
advertentie advertorial banner Campagne Creatie interactieve Video

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer