Voor Hoogwerkt mochten wij aan de slag met diverse communicatiemiddelen. Het bedrijf verhuurt elektrische hoogwerkers, minihijskranen, heftrucks en rolsteigers aan de zakelijke markt. Dat vroeg om een hoogstandje van onze creatieve experts.

De vraag.

Het verhuurbedrijf heeft de ambitie om de komende vijf jaar flink te groeien. Dat vraagt om regelmatige zichtbaarheid onder de doelgroep. Voor Hoogwerkt is vooral het mkb en mkb+ een interessante afnemer. Denk aan installatie-, bouw- en schilderbedrijven.

De oplossing.

Er staat een landelijke branding- en naamsbekendheidcampagne op stapel. Hiervoor hebben we de strategie verzorgd. Voor de periode totdat de campagne echt van start gaat, hebben we op verzoek alvast een aantal ‘snelle’ middelen gemaakt. Zodat dit ludieke concept wel vast ingezet kan worden. Denk bijvoorbeeld aan het hóge koekblik. Of aan de follow-up e-mail die bestaande klanten ‘op de hóógte’ brengt van alle machines die Hoogwerkt heeft. En een advertentie en online banner voor het schildersblad Schildersvak, afgestemd op deze specifieke doelgroep.

Het resultaat.

Een aansprekend concept dat onderscheidend is van de uitingen van andere verhuurbedrijven. Voor deze doelgroep – die toch bestaat uit ietwat traditionele branches – worden al snel ook de traditionele middelen ingezet. Hoogwerkt wilde vernieuwen. Wij denken dat dat goed is gelukt. 

We kunnen niet wachten tot ook de branding- en naamsbekendheidcampagne start. We hopen snel meer ‘hoogstandjes’ met jullie te delen.

Ook behoefte aan een compleet uitgedachte campagnestrategie? Of wil je gewoon praktisch een aantal middelen laten verzorgen? We kunnen met beide helpen. Neem gerust contact met ons op.