Otolift trapliften ontvangt Predicaat Koninklijk

Otolift trapliften ontvangt Predicaat Koninklijk

VRHL Case

Een bedrijf dat 100 of 125 jaar bestaat, kan dit jubileum aangrijpen om het predicaat Koninklijk aan te vragen. Otolift viert haar 125-jarig jubileum in 2016 en greep die kans met beide handen aan. Wij verzorgden voor hen de complete aanvraag van het predicaat door de productie van een prachtig ingebonden boek met ingevoegde losbladige aanvraag. Met succes! Zijne Koninklijke Hoogheid Koning Willem-Alexander heeft besloten het predicaat Koninklijk inderdaad toe te kennen aan Otolift. Op vrijdag 14 oktober 2016 reikte Commissaris der Koning de heer Jaap Smit het predicaat Koninklijk uit aan de heren Ooms, directeuren van Otolift Trapliften.

Otolift predikaat Koninklijk3

 

Een onderneming moet aan nogal wat voorwaarden voldoen wil deze het predicaat ontvangen. Aanzien hebben, als het gaat om aard, omvang en betrouwbaarheid. Een eerste of zeer vooraanstaande plaats innemen op zijn gebied in Nederland. Een onberispelijke bedrijfsvoering hebben en bij voorkeur ook nog een internationale uitstraling. Otolift heeft het allemaal.

Otolift predikaat Koninklijk4

 

VRHL Copy en redactie deed onderzoek in de (stads)archieven, tekende de historie van het bedrijf op, nam interviews af met klanten en met de helden van het bedrijf – die er vaak al meer dan dertig jaar werkten – en verzorgde de financiële onderbouwing. VRHL Creatie nam de vormgeving en productie van het boekwerk voor zijn rekening.

Otolift predikaat Koninklijk2

 

Andre Ooms, directeur van Otolift, overhandigde de aanvraag aan wethouder Economische zaken Jan Vente van de gemeente Krimpenerwaard. Samen met een aanbevelingsbrief van de burgemeester stuurt de gemeente de aanvraag naar de Commissaris van de Koning van provincie Zuid-Holland. Via een uitgebreide procedure, die tot een jaar kan duren en langs vele instanties voert, heeft de Koning uiteindelijk zelf beoordeelt dat Otolift het predicaat Koninklijk mag voeren.

image003

 

Ook een jubileum te vieren? Of bereidt uw onderneming een aanvraag van een predicaat Koninklijk voor? Neem dan contact met ons op!

TAGS
Content Creatie Redactie

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer