Otolift trapliften ontvangt Predicaat Koninklijk

Otolift trapliften ontvangt Predicaat Koninklijk

VRHL Case

Een bedrijf dat 100 of 125 jaar bestaat, kan dit jubileum aangrijpen om het predicaat Koninklijk aan te vragen. Otolift viert haar 125-jarig jubileum in 2016 en greep die kans met beide handen aan. Wij verzorgden voor hen de complete aanvraag van het predicaat door de productie van een prachtig ingebonden boek met ingevoegde losbladige aanvraag. Met succes! Zijne Koninklijke Hoogheid Koning Willem-Alexander heeft besloten het predicaat Koninklijk inderdaad toe te kennen aan Otolift. Op vrijdag 14 oktober 2016 reikte Commissaris der Koning de heer Jaap Smit het predicaat Koninklijk uit aan de heren Ooms, directeuren van Otolift Trapliften.

Otolift predikaat Koninklijk3

 

Een onderneming moet aan nogal wat voorwaarden voldoen wil deze het predicaat ontvangen. Aanzien hebben, als het gaat om aard, omvang en betrouwbaarheid. Een eerste of zeer vooraanstaande plaats innemen op zijn gebied in Nederland. Een onberispelijke bedrijfsvoering hebben en bij voorkeur ook nog een internationale uitstraling. Otolift heeft het allemaal.

Otolift predikaat Koninklijk4

 

VRHL Copy en redactie deed onderzoek in de (stads)archieven, tekende de historie van het bedrijf op, nam interviews af met klanten en met de helden van het bedrijf – die er vaak al meer dan dertig jaar werkten – en verzorgde de financiële onderbouwing. VRHL Creatie nam de vormgeving en productie van het boekwerk voor zijn rekening.

Otolift predikaat Koninklijk2

 

Andre Ooms, directeur van Otolift, overhandigde de aanvraag aan wethouder Economische zaken Jan Vente van de gemeente Krimpenerwaard. Samen met een aanbevelingsbrief van de burgemeester stuurt de gemeente de aanvraag naar de Commissaris van de Koning van provincie Zuid-Holland. Via een uitgebreide procedure, die tot een jaar kan duren en langs vele instanties voert, heeft de Koning uiteindelijk zelf beoordeelt dat Otolift het predicaat Koninklijk mag voeren.

image003

 

Ook een jubileum te vieren? Of bereidt uw onderneming een aanvraag van een predicaat Koninklijk voor? Neem dan contact met ons op!

TAGS
Content Creatie Redactie

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor MBO Luchtvaarttechniek een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer