Otolift trapliften ontvangt Predicaat Koninklijk

Otolift trapliften ontvangt Predicaat Koninklijk

VRHL Case

Een bedrijf dat 100 of 125 jaar bestaat, kan dit jubileum aangrijpen om het predicaat Koninklijk aan te vragen. Otolift viert haar 125-jarig jubileum in 2016 en greep die kans met beide handen aan. Wij verzorgden voor hen de complete aanvraag van het predicaat door de productie van een prachtig ingebonden boek met ingevoegde losbladige aanvraag. Met succes! Zijne Koninklijke Hoogheid Koning Willem-Alexander heeft besloten het predicaat Koninklijk inderdaad toe te kennen aan Otolift. Op vrijdag 14 oktober 2016 reikte Commissaris der Koning de heer Jaap Smit het predicaat Koninklijk uit aan de heren Ooms, directeuren van Otolift Trapliften.

Otolift predikaat Koninklijk3

 

Een onderneming moet aan nogal wat voorwaarden voldoen wil deze het predicaat ontvangen. Aanzien hebben, als het gaat om aard, omvang en betrouwbaarheid. Een eerste of zeer vooraanstaande plaats innemen op zijn gebied in Nederland. Een onberispelijke bedrijfsvoering hebben en bij voorkeur ook nog een internationale uitstraling. Otolift heeft het allemaal.

Otolift predikaat Koninklijk4

 

VRHL Copy en redactie deed onderzoek in de (stads)archieven, tekende de historie van het bedrijf op, nam interviews af met klanten en met de helden van het bedrijf – die er vaak al meer dan dertig jaar werkten – en verzorgde de financiële onderbouwing. VRHL Creatie nam de vormgeving en productie van het boekwerk voor zijn rekening.

Otolift predikaat Koninklijk2

 

Andre Ooms, directeur van Otolift, overhandigde de aanvraag aan wethouder Economische zaken Jan Vente van de gemeente Krimpenerwaard. Samen met een aanbevelingsbrief van de burgemeester stuurt de gemeente de aanvraag naar de Commissaris van de Koning van provincie Zuid-Holland. Via een uitgebreide procedure, die tot een jaar kan duren en langs vele instanties voert, heeft de Koning uiteindelijk zelf beoordeelt dat Otolift het predicaat Koninklijk mag voeren.

image003

 

Ook een jubileum te vieren? Of bereidt uw onderneming een aanvraag van een predicaat Koninklijk voor? Neem dan contact met ons op!

TAGS
Content Creatie Redactie

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer