Online koersdocument Stichting BOOR

Online koersdocument Stichting BOOR

VRHL Case

Stichting BOOR verzorgt het openbaar (speciaal) basisonderwijs, voortgezet onderwijs en (voortgezet) speciaal onderwijs in Rotterdam en omstreken. Voor in totaal 82 scholen, met ruim 3.500 medewerkers en ongeveer 30.000 leerlingen.

Stichting BOOR vroeg VRHL Content en Creatie een koersdocument vorm te geven waarin zij haar strategisch beleid voor de komende jaren bekend maakt aan ouders. VRHL’s vormgevers gingen gelijk aan de slag!

jaarverslag

 
We hebben BOOR’s beleidsplan niet alleen in print vormgegeven en gedrukt, maar maakten ook een gave online versie (HTML5). Hiervoor bedachten we de structuur, de navigatie, de interactie en deden we de ontwikkeling van a tot z.

online rapportage

online jaarverslag

online jaarverslag

 
Dit is niet alleen een mooie online oplossing voor beleidsdocumenten, maar ook voor jaarverslagen en andere rapportages. Ben jij op zoek naar vormgevers die een online jaarverslag of rapportage van jouw bedrijf kunnen maken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

TAGS
Creatie Online Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer