Online koersdocument Stichting BOOR

Online koersdocument Stichting BOOR

VRHL Case

Stichting BOOR verzorgt het openbaar (speciaal) basisonderwijs, voortgezet onderwijs en (voortgezet) speciaal onderwijs in Rotterdam en omstreken. Voor in totaal 82 scholen, met ruim 3.500 medewerkers en ongeveer 30.000 leerlingen.

Stichting BOOR vroeg VRHL Content en Creatie een koersdocument vorm te geven waarin zij haar strategisch beleid voor de komende jaren bekend maakt aan ouders. VRHL’s vormgevers gingen gelijk aan de slag!

jaarverslag

 
We hebben BOOR’s beleidsplan niet alleen in print vormgegeven en gedrukt, maar maakten ook een gave online versie (HTML5). Hiervoor bedachten we de structuur, de navigatie, de interactie en deden we de ontwikkeling van a tot z.

online rapportage

online jaarverslag

online jaarverslag

 
Dit is niet alleen een mooie online oplossing voor beleidsdocumenten, maar ook voor jaarverslagen en andere rapportages. Ben jij op zoek naar vormgevers die een online jaarverslag of rapportage van jouw bedrijf kunnen maken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

TAGS
Creatie Online Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer