Nieuwe website MD Service toont het onzichtbare

Nieuwe website MD Service toont het onzichtbare

VRHL Case

MD Service levert haar werk bij voorkeur zo onzichtbaar mogelijk af. De elektrotechnische installaties en bekabeling die ze aanleggen wil je in je huiskamer of kantoor niet terugzien. Hoe geef je dit bedrijf dan een gezicht op haar nieuwe website?

Dat deden we door juist een heel visueel aantrekkelijke site te bouwen. De nieuwe website www.mdservice.nl laat zien hoeveel comfort en gemak de installaties van MD Service bieden: de kapsalon die de coiffures van klanten perfect uitlicht of de prachtige moderne villa waarin je via domotica alle installaties vanuit een centraal bedieningspaneel aanstuurt. De nieuwe pay-off luidt dan ook: “Alles wat je niet ziet, maar wat zorgt voor comfort in bedrijf en thuis”.

MD-Service-2

 

WordPress website met eenvoudig CMS

VRHL/// Online dacht de structuur van de website uit, ontwierp het design, rekening houdend met de nieuwste UX-standaarden en bouwde de site in WordPress. Het WordPress CMS werd daarbij vereenvoudigd naar een VRHL CMS waarin je alleen de pagina’s ziet die je nodig hebt. MD Service kan de site daardoor eenvoudig zelf bijhouden. De site is uiteraard responsive en de teksten zijn SEO-vriendelijk geschreven.

MD-Service-1

 
MD Service installeert en repareert elektra, verlichting, beveiliging, audio en video, data en telefonie en domotica. Bovendien loopt het bedrijf voorop in de installatie van laadpunten voor elektrisch vervoer.

MD-Service-3

 
VRHL/// Online verzorgde alle aspecten van de website: concept, structuur, UX-design, content en techniek. Ook toe aan een frisse nieuwe website? Neem dan contact met ons op.

TAGS
Content Online Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer