Nieuwe website MD Service toont het onzichtbare

Nieuwe website MD Service toont het onzichtbare

VRHL Case

MD Service levert haar werk bij voorkeur zo onzichtbaar mogelijk af. De elektrotechnische installaties en bekabeling die ze aanleggen wil je in je huiskamer of kantoor niet terugzien. Hoe geef je dit bedrijf dan een gezicht op haar nieuwe website?

Dat deden we door juist een heel visueel aantrekkelijke site te bouwen. De nieuwe website www.mdservice.nl laat zien hoeveel comfort en gemak de installaties van MD Service bieden: de kapsalon die de coiffures van klanten perfect uitlicht of de prachtige moderne villa waarin je via domotica alle installaties vanuit een centraal bedieningspaneel aanstuurt. De nieuwe pay-off luidt dan ook: “Alles wat je niet ziet, maar wat zorgt voor comfort in bedrijf en thuis”.

MD-Service-2

 

WordPress website met eenvoudig CMS

VRHL/// Online dacht de structuur van de website uit, ontwierp het design, rekening houdend met de nieuwste UX-standaarden en bouwde de site in WordPress. Het WordPress CMS werd daarbij vereenvoudigd naar een VRHL CMS waarin je alleen de pagina’s ziet die je nodig hebt. MD Service kan de site daardoor eenvoudig zelf bijhouden. De site is uiteraard responsive en de teksten zijn SEO-vriendelijk geschreven.

MD-Service-1

 
MD Service installeert en repareert elektra, verlichting, beveiliging, audio en video, data en telefonie en domotica. Bovendien loopt het bedrijf voorop in de installatie van laadpunten voor elektrisch vervoer.

MD-Service-3

 
VRHL/// Online verzorgde alle aspecten van de website: concept, structuur, UX-design, content en techniek. Ook toe aan een frisse nieuwe website? Neem dan contact met ons op.

TAGS
Content Online Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer