Nieuw design voor Toxic

Nieuw design voor Toxic

VRHL Case

Toxic ondersteunt klanten die met chemische producten werken en helpt bij het registreren en het communiceren met medewerkers over (werken met) chemische stoffen. Dit zijn zowel organisaties met 500 verschillende chemische producten als kleinere organisaties die maar 10 chemische producten moeten registeren en updaten. Voor een nieuw design en logo klopte Toxic bij ons aan. Wij gingen aan de slag en ontwierpen een nieuwe website, een nieuw logo en voerden de nieuwe stijl door in Toxics informatiefolder.

 

Nieuw design website

We maakten een nieuw ontwerp voor de website. Bekijk het resultaat hieronder of klik zelf even door de website Toxic.nl heen.

Toxic-2017-website

Toxic-2017-website-pagina
Toxic-2017-website-cijfers

 

Toxics nieuwe logo

Op de nieuwe website zie je ’t al staan: het nieuwe logo! Toxic wilde een passend logo dat veiligheid uitstraalt en een internationale uitstraling heeft. Onze art director heeft goed nagedacht en het logo naar aanleiding van onderstaande vormen en kleuren opgebouwd: een molecuul, een giftige kikker en de vorm van een x:
Ontwerp logo Toxic

We zijn trots op het resultaat:
Toxic-2017-logo

 

Folder nieuwe stijl

Om de nieuwe stijl, kleuren en het nieuwe logo overal door te voeren, hebben onze vormgevers ook de huidige folder opnieuw vormgegeven. Helemaal in de nieuwe stijl!

Toxic-2017-folder

 

Nieuwe website?

Wil jij ook een nieuw design, een nieuwe website of een nieuw logo? Neem vrijblijvend contact met ons op!

TAGS
Creatie folder Logo Online Redactie Vormgeving Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer