Nieuw design voor Toxic

Nieuw design voor Toxic

VRHL Case

Toxic ondersteunt klanten die met chemische producten werken en helpt bij het registreren en het communiceren met medewerkers over (werken met) chemische stoffen. Dit zijn zowel organisaties met 500 verschillende chemische producten als kleinere organisaties die maar 10 chemische producten moeten registeren en updaten. Voor een nieuw design en logo klopte Toxic bij ons aan. Wij gingen aan de slag en ontwierpen een nieuwe website, een nieuw logo en voerden de nieuwe stijl door in Toxics informatiefolder.

 

Nieuw design website

We maakten een nieuw ontwerp voor de website. Bekijk het resultaat hieronder of klik zelf even door de website Toxic.nl heen.

Toxic-2017-website

Toxic-2017-website-pagina
Toxic-2017-website-cijfers

 

Toxics nieuwe logo

Op de nieuwe website zie je ’t al staan: het nieuwe logo! Toxic wilde een passend logo dat veiligheid uitstraalt en een internationale uitstraling heeft. Onze art director heeft goed nagedacht en het logo naar aanleiding van onderstaande vormen en kleuren opgebouwd: een molecuul, een giftige kikker en de vorm van een x:
Ontwerp logo Toxic

We zijn trots op het resultaat:
Toxic-2017-logo

 

Folder nieuwe stijl

Om de nieuwe stijl, kleuren en het nieuwe logo overal door te voeren, hebben onze vormgevers ook de huidige folder opnieuw vormgegeven. Helemaal in de nieuwe stijl!

Toxic-2017-folder

 

Nieuwe website?

Wil jij ook een nieuw design, een nieuwe website of een nieuw logo? Neem vrijblijvend contact met ons op!

TAGS
Creatie folder Logo Online Redactie Vormgeving Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer