Minc your business

Minc your business

VRHL Case

In 2013 klopte PrimaPost uit Mijdrecht bij VRHL aan de deur: of wij hen wilden helpen bij de ontwikkeling van een nieuwe bedrijfsnaam. De oude naam paste niet goed meer bij de dienstverlening en de uitstraling van het bedrijf. Een mooie uitdaging! Na een goede brainstormsessie bedachten we de naam MINC: een samenvoeging van ‘mail’ en ‘incorporate’. MINC is fris, vooruitstrevend en professioneel. Daarbij klinkt MINC professioneel én blijft de naam makkelijk hangen.

 

Landelijk persbericht en nieuwe website

We vertaalden MINC’s corporate identity en bedachten een lanceringscampagne om de nieuwe naam landelijk bekend te maken. Zo verstuurden we onder meer een persbericht via ANP Pers Support naar relevante Nederlandse vakbladen en regionale media. Het persbericht werd vervolgens door diverse media overgenomen. Onze copywriters bogen zich over de (SEO-vriendelijke) webteksten van MINC’s nieuwe website.

Minc_ads

 

Contentstrategie nodig!

Om MINC onder de aandacht te brengen én te houden van (potentiële) klanten, vroeg de expert in fulfilment ons een contentstrategie te schrijven en op continue basis content te creëren en online te plaatsen. Het aanbieden van relevante en interessante content is SEO-technisch gezien namelijk erg belangrijk om goed gevonden te worden in online zoekmachines. MINC opereert in een sterk concurrerende markt. Goed vindbaar zijn is dus een must!

 

MINC goes social

We ontwikkelden voor MINC een contentstrategie, richtten de social media accounts in, en gingen aan de slag met content die interessant én waardevol is voor de doelgroep. We plaatsen wekelijks content online: MINC-cases, nieuwsberichten en andere relevante informatie. Deze content plaatsen we op de website en op FacebookTwitter en LinkedIn.

 
De eerste resultaten zijn al zichtbaar. Het aantal ‘vind-ik-leuks’ op Facebook en het aantal volgers op Twitter en LinkedIn zijn aanzienlijk gestegen. Ook zien we een stijging in het aantal webbezoekers.

TAGS
Creatie Online Social Webdesign

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor MBO Luchtvaarttechniek een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer