Landleven specials

Landleven specials

VRHL Case

Naast de elf reguliere edities maken wij ook elk jaar drie Landleven Specials: prachtige bewaarnummers met diverse thema’s. In 2017 zijn dit Landleven Tuintips (28 februari), Landleven doe-het-zelf (6 juni) en Landleven Zoet (31 oktober).

De creatieve talenten van VRHL Creatie bijten zich drie keer per jaar vast in een ander thema. Zij verdiepen zich in kleuren, kaders en fonts die passen bij het specifieke thema. En daar komen hele mooie creaties uit!

Landleven Tuintips

De special Landleven Tuintips geeft handige tips en tricks voor je sier-, moes- of fruittuin. Het magazine is per maand ingedeeld. Je kunt dus het hele jaar gemakkelijk bladeren naar de juiste tips.

Landleven doe-het-zelf

Met de special Landleven doe-het-zelf kan iedereen klussen. Het magazine staat vol inspiratie, bouwtekeningen en tips. Stroop je mouwen maar vast op!

Landleven Zoet

De special Landleven Zoet staat vol heerlijke en vooral zoete recepten. Je vindt in deze uitgave alles wat je nodig hebt om te bakken: van basisrecepten tot taartvullingen!

Benieuwd wat de hoofdredacteur van Landleven van ons vindt?

Mario Broekhuis vertelt over de samenwerking met VRHL.
Lees meer >

Wil jij binnenkort ook een special uitbrengen? Bijvoorbeeld om in te haken op een thema of omdat je bedrijf een jubileum te vieren heeft? Wij helpen je graag! Neem vrijblijvend contact met ons op.

TAGS
Design Magazine Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer