Landgoed Wellenseind op de kaart zetten

Landgoed Wellenseind op de kaart zetten

VRHL Case

Een prachtig uitgestrekt natuurgebied met eerlijke producten, educatie en duurzame recreatie voor jong en oud. Dat is Landgoed Wellenseind, gelegen in de omgeving van Tilburg. Landgoed Wellenseind bestaat uit 103 hectare bos, 22 hectare landbouwgrond en 3,5 hectare heide. Om dit bijzondere erfgoed veilig te stellen, wil de familie Zeeman er een zelfvoorzienend en vitaal landgoed van maken. Zodat ook toekomstige generaties volop kunnen genieten van dit bijzondere Natura 2000 gebied. Naar verwachting wordt het landgoed in het voorjaar van 2019 officieel opengesteld voor publiek. Om het landgoed goed op de kaart te zetten, zette de familie Zeeman ons in om een mooie huisstijl, website, vlaggen en meer te maken.

 

Huisstijl en logo

Om landgoed Wellenseind met al haar charmes in één logo te laten zien, heeft onze art director een mooi logo ontworpen. Alle aspecten van het landgoed zijn hier op een creatieve manier in verwerkt. Het logo bestaat uit tien onderdelen. Het blaadje links bovenin staat voor de prachtige omgeving en natuur van Wellenseind. Het kruidtakje slaat op de ambitie om kruiden te gaan verbouwen op het landgoed en wellicht ook verkopen. Evenals andere biologische groente, waar de krop sla voor staat. De dieren slaan op de geiten, koeien, varkens, kippen en ganzen die je straks en deels nu al op landgoed Wellenseind tegenkomt. Het anker, de verbinding tussen de diverse elementen, staat voor een oud familieanker van de familie Zeeman, de eigenaar van het landgoed, dat ook daadwerkelijk op het landgoed te vinden is. En de twee golfjes in het midden van het logo slaan op de Reusel en de Raamsloop die op het landgoed samenkomen. De tien onderdelen samen vormen een schild, het schild van landgoed Wellenseind.

 

Website

Op de website van Landgoed Wellenseind kun je alles lezen over het landgoed en haar toekomstplannen. Wij ontwierpen en bouwden de website en schreven ook alle teksten.

 

Uitnodiging

Op 6 september 2018 vond de start bouw van het ontmoetingscentrum van Landgoed Wellenseind plaats. Onder het genot van een hapje en drankje vertelde Jan Zeeman over de toekomstvisie van het landgoed. Om deze start bouw bekend te maken bij groter publiek maakten wij deze uitnodiging:

 

Informatiebord en vlaggen

Onderstaand informatiebord staat bij de entree van het landgoed en wijst bezoekers erop dat er wordt gewerkt aan een zelfvoorzienend landgoed met ruimte voor beleving, cultuur, educatie en duurzame recreatie voor jong en oud. Behalve een informatiebord maakten we ook mooi vlaggen, die bij de ingang van Landgoed Wellenseind hangen.

 
Wederom een mooie samenwerking tussen VRHL Creatie, VRHL Online en VRHL Copy en Redactie.

 

Wil jij een landgoed, product of bedrijf op de kaart zetten?

Bel of mail ons vandaag nog, wij gaan graag voor je aan de slag!

TAGS
Copy Corporate identity huisstijl Logo Redactie Vormgeving Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer