Landgoed Wellenseind op de kaart zetten

Landgoed Wellenseind op de kaart zetten

VRHL Case

Een prachtig uitgestrekt natuurgebied met eerlijke producten, educatie en duurzame recreatie voor jong en oud. Dat is Landgoed Wellenseind, gelegen in de omgeving van Tilburg. Landgoed Wellenseind bestaat uit 103 hectare bos, 22 hectare landbouwgrond en 3,5 hectare heide. Om dit bijzondere erfgoed veilig te stellen, wil de familie Zeeman er een zelfvoorzienend en vitaal landgoed van maken. Zodat ook toekomstige generaties volop kunnen genieten van dit bijzondere Natura 2000 gebied. Naar verwachting wordt het landgoed in het voorjaar van 2019 officieel opengesteld voor publiek. Om het landgoed goed op de kaart te zetten, zette de familie Zeeman ons in om een mooie huisstijl, website, vlaggen en meer te maken.

 

Huisstijl en logo

Om landgoed Wellenseind met al haar charmes in één logo te laten zien, heeft onze art director een mooi logo ontworpen. Alle aspecten van het landgoed zijn hier op een creatieve manier in verwerkt. Het logo bestaat uit tien onderdelen. Het blaadje links bovenin staat voor de prachtige omgeving en natuur van Wellenseind. Het kruidtakje slaat op de ambitie om kruiden te gaan verbouwen op het landgoed en wellicht ook verkopen. Evenals andere biologische groente, waar de krop sla voor staat. De dieren slaan op de geiten, koeien, varkens, kippen en ganzen die je straks en deels nu al op landgoed Wellenseind tegenkomt. Het anker, de verbinding tussen de diverse elementen, staat voor een oud familieanker van de familie Zeeman, de eigenaar van het landgoed, dat ook daadwerkelijk op het landgoed te vinden is. En de twee golfjes in het midden van het logo slaan op de Reusel en de Raamsloop die op het landgoed samenkomen. De tien onderdelen samen vormen een schild, het schild van landgoed Wellenseind.

 

Website

Op de website van Landgoed Wellenseind kun je alles lezen over het landgoed en haar toekomstplannen. Wij ontwierpen en bouwden de website en schreven ook alle teksten.

 

Uitnodiging

Op 6 september 2018 vond de start bouw van het ontmoetingscentrum van Landgoed Wellenseind plaats. Onder het genot van een hapje en drankje vertelde Jan Zeeman over de toekomstvisie van het landgoed. Om deze start bouw bekend te maken bij groter publiek maakten wij deze uitnodiging:

 

Informatiebord en vlaggen

Onderstaand informatiebord staat bij de entree van het landgoed en wijst bezoekers erop dat er wordt gewerkt aan een zelfvoorzienend landgoed met ruimte voor beleving, cultuur, educatie en duurzame recreatie voor jong en oud. Behalve een informatiebord maakten we ook mooi vlaggen, die bij de ingang van Landgoed Wellenseind hangen.

 
Wederom een mooie samenwerking tussen VRHL Creatie, VRHL Online en VRHL Copy en Redactie.

 

Wil jij een landgoed, product of bedrijf op de kaart zetten?

Bel of mail ons vandaag nog, wij gaan graag voor je aan de slag!

TAGS
Copy Corporate identity huisstijl Logo Redactie Vormgeving Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer