Koffie met de mannen van The Ad Agency

Koffie met de mannen van The Ad Agency

Manon Louwers

4 maart 2019

De mannen van The Ad Agency zijn alweer ruim twee maanden onze collega’s. Maarehm… Hoe vinden ze het hier eigenlijk? Tijd voor een kop koffie met Wilbert, Maarten, Nicolas en Dennis.

En… al een beetje gewend?

Wilbert: “Nou, jullie zijn wel met veel. We hebben er ineens dertig collega’s bij!”
Maarten: “Wat daar gaaf aan is, is dat er veel meer mogelijk is. Want je kunt met veel meer mensen aan een project werken. We kunnen meer mooie dingen maken.”

Wat vinden jullie van het VRHL-team?

Dennis: “Een beetje een vreemd volkje. Hahaha grapje! Harde werkers en – gelukkig – hele leuke en vriendelijke collega’s. Leuk om mee samen te werken.”
Wilbert: “Mooi ook om te zien dat iedereen zo gedreven is.”
Nicolas: “Ja, iedereen is vriendelijk en werkt hard!”
Maarten: “Een gezellige club enthousiaste mensen.”

Wat was je leukste VRHL-project tot nu toe?

Nicolas: “Vooral de afwisseling is erg leuk, maar het toppunt tot nu toe is toch wel de Valentijnsanimatie voor de ANKO. De klant was bij de eerste (met de hand geïllustreerde) tekeningen al enthousiast en het is echt een toffe socialmediavideo geworden. Ze hebben er veel reacties en likes mee gekregen, leuk!
Dennis: “Mijn lievelingsklant is MKB Nederland. Gaaf dat ik hun nieuwste website mag bouwen, die onderdeel is van een grote campagne om ondernemers te informeren over de Informatieplicht Energiebesparing.”
Maarten: De vormgeving van Bake Out; een evenement voor de bakkerijbranche.”
Wilbert: Ik vind de projecten voor de gemeente Alphen aan den Rijn heel interessant. Maar ik heb pas ook samen met Ton een mooi concept gemaakt voor onze klant Sunair Vakanties. Die samenwerking beviel best.”

De belangrijkste vraag: hoe drinken jullie je koffie?

Maarten: “Zo zwart mogelijk.”
Wilbert: “Soms met suiker, soms ook niet…”
Nicolas: “Zwart met één klontje suiker alsjeblieft.”
Dennis: “Drinken jullie ook thee hier?”

Wie zijn het en wat doen ze?

Wilbert (tweede van links op de onderstaande foto) maakt als accountmanager klanten graag blij. “Daarnaast vind ik het leuk om concepten te bedenken, teksten te schrijven en mensen te interviewen. En het gevoel dat je een klant binnenhaalt is pas écht leuk!”

Maarten (links) is een veelzijdige art director. Een echte ‘allrounder’ noemt hij zichzelf. “Ik ben wel eens jaloers op mensen die zich gespecialiseerd hebben in één discipline en daar super goed in zijn. Maar het allrounden is lekker afwisselend én heel handig.” Wij vinden het vooral heel fijn dat hij niet alleen hele mooie dingen maakt, maar zich ook goed kan inleven in klanten!

Dennis (rechts) is een zorgvuldige webbouwer. “Ik ben echt ontzettend goed in volgens stramienen werken. Ik voel me in die zin echt een nerd, maar ik vind het echt heel lekker om volgens ‘de standaard’ te werken.” En dat levert goede websites op met een schone code, zijn wij blij mee!

Nicolas (tweede van rechts) is mega creatief, een illustrator en een echte ‘maker’. “Ik hou van dingen creëren, originaliteit, het maken van iets uit niets. Een simpel logo of een animatie van A tot Z. Het is gewoon gaaf om te kunnen zeggen: ‘dat heb ik gemaakt’.” Leuk dat we nu ook zelf animaties, covers en andere gave dingen kunnen illustreren. Met de hand, helemaal naar de wens van de klant.

Wil je weten wat de mannen van The Ad Agency voor jou kunnen betekenen? Stuur een mailtje naar wilbert@vrhl.nl.

TAGS
The Ad Agency

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van Manon Louwers

Community-oprichter geeft 5 tips voor social media engagement

De mannen van The Ad Agency zijn alweer ruim twee maanden onze collega’s. Maarehm… Hoe vinden ze het hier eigenlijk? Tijd voor een kop koffie met Wilbert, Maarten, Nicolas en Dennis. En... al een beetje gewend? Wilbert: “Nou, jullie zijn wel met veel. We hebben er ineens dertig collega’s bij!”Maarten: “Wat daar gaaf aan is,…

Lees meer

Online kletsen met klanten: inspiratie om interactief te worden!

De mannen van The Ad Agency zijn alweer ruim twee maanden onze collega’s. Maarehm… Hoe vinden ze het hier eigenlijk? Tijd voor een kop koffie met Wilbert, Maarten, Nicolas en Dennis. En... al een beetje gewend? Wilbert: “Nou, jullie zijn wel met veel. We hebben er ineens dertig collega’s bij!”Maarten: “Wat daar gaaf aan is,…

Lees meer

Dit zijn de verschillen tussen je Instafeed, Instagram Stories en IGTV

Video's op Instagram kun je plaatsen op je Instafeed, je Insta Story of op IGTV. Maar wanneer gebruik je op zakelijk gebied wat?

Lees meer

Iets vertellen als lokale overheid? Een magazine vertelt het voor je

Lokale overheden communiceren met tientallen stakeholders. Vaak over complexe onderwerpen waarbij veel politieke belangen spelen. Een folder of socialmediabericht is een begin. Maar hoe belicht je meerdere kanten, geef je verdieping en maak je jouw boodschap geloofwaardig? Hoe creëer je écht draagvlak, begrip en duidelijkheid? Met een magazine.

Lees meer

Personeel werven als een pro

Hoe zorg je in al het personeelswervingsgeweld van nu dat werkzoekenden voor JOU willen werken? We benoemen een aantal aandachtspunten bij het opzetten van een succesvolle personeelswervingscampagne.

Lees meer