Introductiecampagne De Week

Introductiecampagne De Week

VRHL Case

Maak kennis met het gloednieuwe magazine De Week! Erdee Media Groep heeft De Week ontwikkeld op basis van uitvoerig onderzoek. Wat bleek: ‘jong volwassen’ christenen lezen weinig tot geen kranten meer. Zij maken gebruik van moderne media zoals Nu.nl, YouTube en social media. Handig, maar hierdoor missen zij wél de christelijke duiding. Deze vinden zij terug in De Week. Elke zaterdag valt dit magazine op de mat, met een selectie artikelen uit het Reformatorisch Dagblad van die week. Erdee Media Groep vroeg ons, om de introductiecampagne van dit fraaie magazine te bedenken, ontwikkelen en uit te voeren. Wij kozen voor een slimme mix van creatie (opvallend campagneconcept en mooie fotografie), contentmarketing (interviews, blogs, video’s en social) en online marketing (social advertising). Dit heeft al flink wat abonnees opgeleverd en we zijn pas net van start!

De-Week-4

De-Week-1

 

Video’s

VRHL Video maakte een serie video’s waarin lezers vertellen over De Week, waaronder deze van Anne-Mette. Ze vertelt over haar favoriete Week-momentje.

 

Interviews

Ook interviewden we de lezers van De Week. Je leest alle interviews op Deweek.nl.

 

Facebook advertisement

Om De Week extra goed onder de aandacht te brengen van potentiële lezers zetten we Facebook advertisement in. Het doel? Meer pagina-likes, meer bekendheid, meer engagement en uiteraard meer conversie: De Week wil natuurlijk zoveel mogelijk abonnees werven.

 

Social media

Gedurende deze introductiecampagne schrijven we ook wekelijks content voor de Twitter-, Instagram– en Facebook-accounts van De Week. Volg, like en deel gerust!

De-Week-2De-Week-3   De-Week-5

Wil jij ook een gave introductiecampagne voor een nieuw product, dienst of merk? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

TAGS
Content Creatie Publish Social media Video

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer