Inspiratie voor buitenleven

Inspiratie voor buitenleven

VRHL Case

Een boerderijtje met wat kippen en een geit. Je eigen groente verbouwen en in alle rust genieten van de seizoenen. Of je hier nu over droomt of dat het je eigen leven weerspiegelt, het magazine Landleven is aantrekkelijk voor beiden.

 

Geïnspireerde lezers

Landleven = echt, praktisch, herkenbaar, landelijk en inspirerend. Dat blijkt wel uit de reacties van abonnees (65.000 vaste abonnees) en andere lezers (120.000 exemplaren betaalde oplage). Recepten worden uitgeprobeerd, klussen worden gedaan. En de resultaten daarvan worden in foto’s, mailtjes en via social media veelvuldig met Landleven gedeeld.

 

Vormgeving

In 2006 was het magazine Landleven, uitgegeven door Reed Business, op zoek naar een nieuw vormgeefteam. De uitgever klopte bij VRHL Content en Creatie aan. Wij grepen deze kans uiteraard met beide handen aan. Sindsdien maken onze vormgevers elke maand met heel veel liefde en aandacht een nieuwe Landleven. In 2017 heeft het magazine een restyling gehad. Onderstaande editie is de laatst uitgegeven Landleven, de wintereditie met onder andere 5 heerlijke schaatsverhalen en kruidige wintergroentes. Onze vormgevers zijn zo trots als een pauw op de vernieuwende vormgeving van Landleven.

magazine-landleven

 

Landleven Gezond Lekker

Naast reguliere edities geven wij ook een aantal bewaarnummers mooi en inspirerend vorm, zoals deze Landleven Gezond Lekker.

Landleven-gezond-lekker-3

Landleven-gezond-lekker-3

Landleven-gezond-lekker-3

Landleven-gezond-lekker-3

 

Beleef Landleven

Landleven organiseert ook events. Wij zorgden er met het concept en de uitwerking van een complete campagne voor dat er voldoende bezoekers kwamen op Beleef Landleven, 11 tot en met 13 september 2015 in het Openluchtmuseum in Arnhem.

Je scoort Landleven in Nederland én België. Of je neemt natuurlijk een abonnement. En wil jij ook zo’n mooi vormgegeven magazine? Neem gerust contact met ons op!

TAGS
Campagne Creatie Events Magazine Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer