Inspiratie voor buitenleven

Inspiratie voor buitenleven

VRHL Case

Een boerderijtje met wat kippen en een geit. Je eigen groente verbouwen en in alle rust genieten van de seizoenen. Of je hier nu over droomt of dat het je eigen leven weerspiegelt, het magazine Landleven is aantrekkelijk voor beiden.

 

Geïnspireerde lezers

Landleven = echt, praktisch, herkenbaar, landelijk en inspirerend. Dat blijkt wel uit de reacties van abonnees (65.000 vaste abonnees) en andere lezers (120.000 exemplaren betaalde oplage). Recepten worden uitgeprobeerd, klussen worden gedaan. En de resultaten daarvan worden in foto’s, mailtjes en via social media veelvuldig met Landleven gedeeld.

 

Vormgeving

In 2006 was het magazine Landleven, uitgegeven door Reed Business, op zoek naar een nieuw vormgeefteam. De uitgever klopte bij VRHL Content en Creatie aan. Wij grepen deze kans uiteraard met beide handen aan. Sindsdien maken onze vormgevers elke maand met heel veel liefde en aandacht een nieuwe Landleven. In 2017 heeft het magazine een restyling gehad. Onderstaande editie is de laatst uitgegeven Landleven, de wintereditie met onder andere 5 heerlijke schaatsverhalen en kruidige wintergroentes. Onze vormgevers zijn zo trots als een pauw op de vernieuwende vormgeving van Landleven.

magazine-landleven

 

Landleven Gezond Lekker

Naast reguliere edities geven wij ook een aantal bewaarnummers mooi en inspirerend vorm, zoals deze Landleven Gezond Lekker.

Landleven-gezond-lekker-3

Landleven-gezond-lekker-3

Landleven-gezond-lekker-3

Landleven-gezond-lekker-3

 

Beleef Landleven

Landleven organiseert ook events. Wij zorgden er met het concept en de uitwerking van een complete campagne voor dat er voldoende bezoekers kwamen op Beleef Landleven, 11 tot en met 13 september 2015 in het Openluchtmuseum in Arnhem.

Je scoort Landleven in Nederland én België. Of je neemt natuurlijk een abonnement. En wil jij ook zo’n mooi vormgegeven magazine? Neem gerust contact met ons op!

TAGS
Campagne Creatie Events Magazine Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer