Informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren

Informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren

VRHL Case

Misset Horeca – het informatie- en inspiratieplatform voor de ondernemende horecaprofessional die graag met kop en schouders boven het maaiveld uit wil steken – heeft zijn positionering opnieuw vastgesteld en een nieuwe uitstraling bepaald. Hiermee wil Misset Horeca zijn doelgroep informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren.

Om de waardeperceptie te verhogen, heeft VRHL de herlanceringscampagne voor het nieuwe Misset Horeca bedacht. Niet alleen de lezers, ook de adverteerders van Misset Horeca beschikken over de nodige winnaarsmentaliteit. Zo heeft elke adverteerder een drone ontvangen, waarmee ze door een filmpje op te nemen kans maakten op teamuitje. En dat deden ze massaal, want wie vindt het nu niet leuk om met een drone recht op zijn doel af te vliegen?

TAGS
Campagne Copy Creatie Direct marketing Reclame

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer