Informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren

Informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren

VRHL Case

Misset Horeca – het informatie- en inspiratieplatform voor de ondernemende horecaprofessional die graag met kop en schouders boven het maaiveld uit wil steken – heeft zijn positionering opnieuw vastgesteld en een nieuwe uitstraling bepaald. Hiermee wil Misset Horeca zijn doelgroep informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren.

Om de waardeperceptie te verhogen, heeft VRHL de herlanceringscampagne voor het nieuwe Misset Horeca bedacht. Niet alleen de lezers, ook de adverteerders van Misset Horeca beschikken over de nodige winnaarsmentaliteit. Zo heeft elke adverteerder een drone ontvangen, waarmee ze door een filmpje op te nemen kans maakten op teamuitje. En dat deden ze massaal, want wie vindt het nu niet leuk om met een drone recht op zijn doel af te vliegen?

TAGS
Campagne Copy Creatie Direct marketing Reclame

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor MBO Luchtvaarttechniek een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer