Goed in erfrecht

Goed in erfrecht

VRHL Case

Mynke Warnink – een advocate in familierecht – kwam bij ons omdat zij zichzelf wilde profileren op het gebied van Erfrecht. Zij helpt cliënten met vragen als ‘Wat doen we met de erfenis? Hoe zit het met echtgenoten en kinderen? Geen lichte kost. Daarom maakten wij voor Mynke de website www.goedinerfrecht.nl.

Na een UX-fase, waarin we de structuur uitdachten, gingen we aan de slag met het ontwerp van Mynke haar huisstijl en de website. Deze hebben wij vervolgens geheel voorzien van door ons geschreven content en afbeeldingen. Het resultaat: een fraaie website met de juiste tone of voice en beeldtaal voor dit onderwerp. Mynke wordt nu gevonden als specialist in Erfrecht.

Mynke Warnink nw2 Mynke Warnink nw4 Mynke Warnink nw5 Mynke Warnink nw6

TAGS
Corporate identity Online Webdesign

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer