Goed gelukt: GOED Magazine

Goed gelukt: GOED Magazine

VRHL Case

Kijk hoe GOED! Elk half jaar verzorgen wij de vormgeving en redactie van het interne bedrijfsmagazine van Goedhart. Goed gelukt toch?

Magazine redactie vormgeving

 

Over Goedhart

Goedhart in Alphen aan den Rijn is ooit begonnen met een bouwmaterialengroothandel, maar inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met 18 vestigingen in de randstad. Als franchisenemer van Intergamma exploiteert Goedhart 17 bouwmarkten van de formules GAMMA en KARWEI. Ook zijn zij met Bouwcenter Goedhart actief in de bouwmaterialengroothandel. Alle Goedhart-winkels zijn gevestigd in de randstad.

 

Redactie

Voor GOED Magazine interviewde VRHL Copy en Redactie veel enthousiaste Gamma-, Karwei- en Goedhart-medewerkers. Ook schreven we teksten over Goedharts campagnes en nieuwe plannen voor het komende (half)jaar.

 

Vormgeving

Nadat alle teksten geschreven waren, ging VRHL Creatie aan de slag met de vormgeving van GOED Magazine. Onze vormgeefster heeft zelf de illustraties en infographics ontworpen en het geheel luchtig vormgegeven. Zo kan het magazine gemakkelijk aan de kantinetafel gelezen worden. Het resultaat mag er wezen!

Magazine redactie vormgeving

 

Wil jij ook een intern bedrijfsmagazine extern laten schrijven en vormgeven? Dat kan! Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij gaan graag aan de slag voor jou!

TAGS
goedhart interview Magazine Redactie Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer