Geen evenement zonder aftermovie

Geen evenement zonder aftermovie

VRHL Case

Tegenwoordig kunnen evenementen eigenlijk niet meer zonder aftermovie. Het is de ultieme terugblik. Bezoekers beleven het evenement opnieuw en thuisblijvers kunnen het evenement alsnog beleven. VRHL Video maakte een aftermovie voor Zomerspektakel aan het Meer en de TCV Obstacle Run in Alphen aan den Rijn. Zestien videostudenten hielpen hierbij.

Zomerspektakel aan het Meer is een vierdaags evenement voor jong en oud. Bezoekers genieten er van muziek, sport, spel en horeca. Onderdeel van het event is de TCV Obstacle Run: een obstakelrun met afstanden van 2,5 km tot 15 km. VRHL Video legde samen met 16 videostudenten van het Creative College alle bijzondere momenten vast. Niet alleen in een aftermovie, maar ook live op de schermen tijdens het evenement. Benieuwd naar het resultaat?

 

Bekijk hier de aftermovies:

 

Kans voor studenten

Michèl Leseman, mede-eigenaar van VRHL Video, doceert regelmatig studenten aan het Creative College in Utrecht. Studenten van het vak Video kregen de kans om mee te draaien tijdens de liveregistratie van Zomerspektakel aan het Meer. In totaal hebben 49 leerlingen hun portfolio en motivatie ingezonden, maar na een selectie door de professionals van VRHL Video hebben uiteindelijk slechts 16 studenten meegeholpen tijdens het vier dagen durende evenement.

 

Ook een aftermovie van jouw evenement?

Neem contact met ons op! Wij helpen je graag.

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor MBO Luchtvaarttechniek een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer