Geen evenement zonder aftermovie

Geen evenement zonder aftermovie

VRHL Case

Tegenwoordig kunnen evenementen eigenlijk niet meer zonder aftermovie. Het is de ultieme terugblik. Bezoekers beleven het evenement opnieuw en thuisblijvers kunnen het evenement alsnog beleven. VRHL Video maakte een aftermovie voor Zomerspektakel aan het Meer en de TCV Obstacle Run in Alphen aan den Rijn. Zestien videostudenten hielpen hierbij.

Zomerspektakel aan het Meer is een vierdaags evenement voor jong en oud. Bezoekers genieten er van muziek, sport, spel en horeca. Onderdeel van het event is de TCV Obstacle Run: een obstakelrun met afstanden van 2,5 km tot 15 km. VRHL Video legde samen met 16 videostudenten van het Creative College alle bijzondere momenten vast. Niet alleen in een aftermovie, maar ook live op de schermen tijdens het evenement. Benieuwd naar het resultaat?

 

Bekijk hier de aftermovies:

 

Kans voor studenten

Michèl Leseman, mede-eigenaar van VRHL Video, doceert regelmatig studenten aan het Creative College in Utrecht. Studenten van het vak Video kregen de kans om mee te draaien tijdens de liveregistratie van Zomerspektakel aan het Meer. In totaal hebben 49 leerlingen hun portfolio en motivatie ingezonden, maar na een selectie door de professionals van VRHL Video hebben uiteindelijk slechts 16 studenten meegeholpen tijdens het vier dagen durende evenement.

 

Ook een aftermovie van jouw evenement?

Neem contact met ons op! Wij helpen je graag.

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer