Geen evenement zonder aftermovie

Geen evenement zonder aftermovie

VRHL Case

Tegenwoordig kunnen evenementen eigenlijk niet meer zonder aftermovie. Het is de ultieme terugblik. Bezoekers beleven het evenement opnieuw en thuisblijvers kunnen het evenement alsnog beleven. VRHL Video maakte een aftermovie voor Zomerspektakel aan het Meer en de TCV Obstacle Run in Alphen aan den Rijn. Zestien videostudenten hielpen hierbij.

Zomerspektakel aan het Meer is een vierdaags evenement voor jong en oud. Bezoekers genieten er van muziek, sport, spel en horeca. Onderdeel van het event is de TCV Obstacle Run: een obstakelrun met afstanden van 2,5 km tot 15 km. VRHL Video legde samen met 16 videostudenten van het Creative College alle bijzondere momenten vast. Niet alleen in een aftermovie, maar ook live op de schermen tijdens het evenement. Benieuwd naar het resultaat?

 

Bekijk hier de aftermovies:

 

Kans voor studenten

Michèl Leseman, mede-eigenaar van VRHL Video, doceert regelmatig studenten aan het Creative College in Utrecht. Studenten van het vak Video kregen de kans om mee te draaien tijdens de liveregistratie van Zomerspektakel aan het Meer. In totaal hebben 49 leerlingen hun portfolio en motivatie ingezonden, maar na een selectie door de professionals van VRHL Video hebben uiteindelijk slechts 16 studenten meegeholpen tijdens het vier dagen durende evenement.

 

Ook een aftermovie van jouw evenement?

Neem contact met ons op! Wij helpen je graag.

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer