Een bijzonder afscheid

Een bijzonder afscheid

VRHL Case

Een afscheid van een dierbare moet bijzonder zijn. Dat kun je met een gerust hart overlaten aan Engelen en Spoor Uitvaartverzorging, Hodie Mihi Cras Tibi of De Horsten Uitvaartverzorging: drie uitvaartorganisaties in de regio Den Haag, die samen onder Nassau Uitvaartgroep vallen. Maar hoe zien hun uitvaarten er precies uit? En wat voor sfeer stralen ze uit? Wij brachten dat in beeld met drie mooie impressievideo’s.

 

Script, video en montage

VRHL Video maakte drie impressievideo’s van een afscheid verzorgd door Engelen en Spoor Uitvaartverzorging, Hodie Mihi Cras Tibi en De Horsten Uitvaartverzorging. Vooral de sfeer en de persoonlijke betrokkenheid van de uitvaartondernemers komen in de video’s naar voren. De uitvaartorganisaties zetten zich bij elke uitvaart met hart en ziel in om een passende uitvaart te verzorgen voor de overledene en de nabestaanden. Naast de video-opnames, muziek en montage schreven wij ook het script voor de voice-overteksten. Wij zijn trots op het resultaat!

 

Engelen en Spoor

 

Hodie Mihi Cras Tibi

 

De Horsten

 

Online beter vindbaar

Om de drie ondernemingen online beter vindbaar te maken, ontwierpen en maakten wij eerder al nieuwe websites voor Engelen en Spoor, Hodie Mihi Cras Tibi en De Horsten.

 

Ook een impressievideo?

Wil jij ook een bedrijfs- of impressievideo? Van je werk, diensten of producten? Bel of mail even naar onze video-expert Jaap Langhout. Hij helpt je graag verder!

TAGS
Copy impressievideo Montage script verhl Video

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer