Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

VRHL Case

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

 
De huizenmarkt zit al jaren in de lift. Het aantal woningen dat te koop staat is door de lage rentestand flink gedaald. Maar als er nog woningen te koop staan, gaan ze als warme broodjes over de toonbank. Als je een huis weet te vinden, is het natuurlijk belangrijk om een hypotheek af te sluiten die bij je past. En daar komt Freek om de hoek kijken.

 

Wie is Freek?

Freek is dé expert als het gaat om hypotheekadvies. Hij helpt je bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek, of kijkt of jouw hypotheek na verloop van tijd nog bij je past. Misschien heb je in de tussentijd kinderen gekregen, ben je gescheiden of kun je door ziekte niet meer werken. Freek is dé betrouwbare, authentieke en persoonlijke adviseur die voor je zorgt. Niet alleen nu, maar ook over 10 jaar. Freek is op verschillende plekken in het land te vinden, maar is nog niet door iedereen gevonden. Wij gaan Freek dus helpen om meer leads binnen te halen!

 

Wat gaan we doen?

Om die leads binnen te halen, gaan we crossmediaal te werk. Dat doen we onder andere door de website van Freek te onderhouden. Zo schrijven we artikelen en blogs die interessant zijn voor de doelgroep van Freek, en optimaliseren we de website door middel van SEO en SEA. Ook beheren we de socialmediakanalen van Freek. We posten leuke berichtjes om het bereik van Freek te vergroten. En er komen ook video’s aan te pas. Zo vertellen vestigingsmanagers in een vlog over hun werk en wat Freek voor de klant kan betekenen. Beelden zeggen tenslotte meer dan duizend woorden. Daarnaast maken we iedere maand een e-mail nieuwsbrief, en twee keer per jaar een papieren nieuwsbrief. Als klap op de vuurpijl creëren we twee keer per jaar een campagne voor Freek!

 

Kan jouw bedrijf ook een crossmediale aanpak gebruiken?

Geef ons een belletje! We denken graag met je mee.

TAGS
crossmediaal nieuwsbrief Redactie sea SEO Social media Website

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer