Corporate identity voor Alphen on fiber

Corporate identity voor Alphen on fiber

VRHL Case

Alphen on Fiber is het enige, open, zakelijke glasvezelnetwerk van Alphen aan den Rijn dat in april 2017 met de aanleg van een open glasvezelverbinding is gestart. Speciaal voor ondernemingen die gevestigd zijn op de Alphense bedrijventerreinen. Het is de eerste mogelijkheid voor bedrijven om een open glasvezelverbinding te hebben, waardoor zij vrij zijn in hun keuze voor providers voor aanvullende diensten, zoals internet en security.

 

Corporate identity

VRHL Creatie ontwierp een passend logo voor het nieuwe Alphen on fiber en maakte de complete corporate identity. De snelheid die Alphen of fiber met zijn open glasvezelverbinding biedt, komt ook terug in het logo. We zijn trots op het resultaat:

 

Nieuwe website

VRHL Creatie ontwierp ook een mooie website voor Alphen on Fiber, waarna VRHL Copy en Redactie de webteksten schreef.

 

Animatie

Tot slot maakten we ook een animatie om aan potentiële klanten uit te leggen hoe Alphen on Fiber werkt.

 

Ook een corporate identity?

Wil jij ook een nieuwe website, een nieuw logo en/of complete corporate identity? Onze vormgevers gaan graag voor je aan de slag. Neem dus gauw contact met ons op!

TAGS
Corporate identity Creatie Design Logo Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer