Commercial KHZ Movers: verhuizen is emotie

Commercial KHZ Movers: verhuizen is emotie

VRHL Case

Verhuizen is meer dan zomaar wat spullen van A naar B verplaatsen. Daar komt veel meer bij kijken: komen al je eigendommen wel heelhuids aan? Vooral de spullen die je dierbaar zijn, wil je altijd om je heen hebben. Hoe mooi of lelijk, duur of goedkoop ze ook zijn. Dan voel je je thuis, waar ter wereld je ook bent.

Die gedachte vormde de insteek van de commercial die we voor KHZ Movers produceerden. KHZ Movers realiseert zich hoe dierbaar spullen voor je kunnen zijn. Het verhuisbedrijf is gespecialiseerd in overzeese verhuizingen. Niet alleen naar reguliere bestemmingen als New York of Londen, maar juist naar de uitdagender locaties in Afrika en Zuidoost Azië. De hoofdpersoon in de commercial verhuist naar Nairobi met haar gezin. Maar niet zonder haar Friese staartklok! Die gaat overal mee naar toe. De commercial is uitgebracht in een Nederlands- en Engelstalige variant.

KHZ Movers zet de film in richting expats zelf en richting de HRM-medewerkers die voor hun bedrijf collega’s uitzenden naar het buitenland.

Heeft u plannen voor de productie van een video? Neem dan contact op met Jaap Langhout: 0172–477733 / jaap@vrhl.nl.

TAGS
commercial Video

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer