Uw ambachtelijke bakker natuurlijk!

Uw ambachtelijke bakker natuurlijk!

VRHL Case

In Nederland zijn elke nacht honderden ambachtelijke brood- en banketbakkers actief. Als de meeste mensen zich nog een keer omdraaien, halen zij hun eerste broden uit de oven en bereiden zich voor op de nieuwe dag. Na een nacht hard werken presenteren bakkers ’s ochtends vol trots hun kraakverse broden boordevol gezonde ingrediënten en de mooiste taartjes.

Om ambachtelijke bakkers in Nederland te promoten, is de landelijke campagne ‘Uw ambachtelijke bakker natuurlijk!’ in het leven geroepen. Deze campagne is een initiatief van de Stichting Ambachtelijke Bakkerij en de Nederlandse Brood- en banketbakkers Ondernemersvereniging. Om de ambachtelijke bakker en zijn overheerlijke producten landelijk meer bekendheid te geven, hebben zij VRHL Content en Creatie ingeschakeld.

 

Social media

VRHL Copy en Redactie ging aan de slag met een contentstrategie, bedacht leuke winacties, promootte de nieuwe Facebookpagina én schrijft nu wekelijks social media posts met tips, nieuwtjes en weetjes over de ambachtelijke bakker en zijn producten.

 

 

Facebook advertising

Om de social media posts hierboven zoveel mogelijk bereik te geven én de Facebookpagina zelf te promoten, maken we ook gebruik van Facebook advertising. Onderstaande advertentie heeft bijvoorbeeld een paar dagen gedraaid en behoorlijk wat ‘pagina-vind-ik-leuks’ opgeleverd. En daar doen we het voor!

 

Posters door heel Nederland

Behalve de Facebookpagina en het beheer van de website, verzorgde VRHL Creatie de vormgeving van onderstaande gave poster met ambassadrice Leontien Zijlaard-van Moorsel. Deze was in diverse abri’s, verspreid door het hele land, te bewonderen.

 

Wil jij dit ook?

Kun jij ook wel wat hulp gebruiken bij het uitzetten van een goede contentstrategie, boosten van jouw Facebookpagina of bedenken van leuke social media posts? Neem contact met ons op!

TAGS
billboard contentstrategie Copy Creatie facebook advertising poster posts Redactie Social media

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer