Aanwezig op de Vakantiebeurs

Aanwezig op de Vakantiebeurs

VRHL Case

Reisorganisatie Color Line staat in 2017 op de Vakantiebeurs. Hier promoot zij haar reizen per cruise- en veerboot naar Noorwegen en Zweden. Om de stand in te richten maakten wij treffende banieren en een folder om mee te pakken.

Wie naar Noorwegen afreist, kan dit natuurlijk met de auto doen. Van Duitsland, door Zweden en zo naar de juiste bestemming in Noorwegen. Maar dit kan ook sneller. De 6 cruise- en veerboten van reisorganisatie Color Line zorgen ervoor dat jij heel wat kilometers kunt besparen. Het heerlijke eten aan boord, de fitnessruimte, de spa en het belastingvrij winkelen, laten de reis al aanvoelen als vakantie. Om dit aan de man te brengen, is Color Line aanwezig op de Vakantiebeurs 2017. Wij maakten in opdracht van het communicatiebureau Travelproof treffende banieren en een folder om mee naar huis te nemen.

 

Banieren met twee functies

VRHL Creatie boog zich voor deze opdracht over de verschillende reizen van Color Line. In totaal biedt de reisorganisatie 4 reizen aan tussen Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. Color Line is vooral gespecialiseerd in de bestemming Noorwegen. De ruige en mooie natuur is vaak één van de eerste dingen die opkomt als het over dit land gaat.

De banieren vervullen dan ook twee functies. Enerzijds informeren zij over de verschillende routes die Color Line aanbiedt. Anderzijds dragen zij de sfeer van het vakantiegaan in de Scandinavische landen goed over.

Colorline-3

 

Om mee naar huis te nemen

Naast de banieren wilde Travelproof de bezoekers van de Vakantiebeurs ook iets mee naar huis geven. Hieruit is een folder met een juiste mix van informatie en belevenis gekomen. Zowel tekst als beeld geven een impressie van een reis met één van de cruise- of veerboten van Color Line.

colorline-1

colorline-2

 

Ook wel eens aanwezig op een beurs of ander evenement? Neem gerust contact met ons op om te kijken wat wij voor je kunnen doen.

TAGS
banieren Copy folder Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer

Klanten laten sparen voor Faceboooeeeek-klikbudget

De Groot-Verburg is een leverancier van kazen aan speciaalzaken door heel Nederland. Om hun kaas, de Gooische Pikante, te promoten bij de consument, bedachten we een slimme Facebook-actie!

Lees meer

Een crossmediale aanpak voor Freek Hypotheek

De huizenmarkt is al een paar jaar een hot item. Om een huis te kopen, moet je natuurlijk een hypotheek afsluiten. En wie kun je daar nu beter voor inschakelen dan Freek Hypotheek, dé hypotheekadviseur in de regio! Sinds dit jaar zorgen wij er door middel van een crossmediale aanpak voor dat Freek op de kaart wordt gezet.

Lees meer

Opvallende campagne: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Docenten en andere medewerkers van mboRijnland werken op dagelijkse basis met persoonsgegevens. Maar… hoe zorgen zij nu dat ze zorgvuldig omgaan met deze gegevens?  Daar heeft mboRijnland wel wat tips voor! Wij bedachten een campagne om deze tips intern aan de man te brengen.

Lees meer

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor 5 ROC's - die samenwerken onder de naam MBO Luchtvaarttechniek - een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer