Aanwezig op de Vakantiebeurs

Aanwezig op de Vakantiebeurs

VRHL Case

Reisorganisatie Color Line staat in 2017 op de Vakantiebeurs. Hier promoot zij haar reizen per cruise- en veerboot naar Noorwegen en Zweden. Om de stand in te richten maakten wij treffende banieren en een folder om mee te pakken.

Wie naar Noorwegen afreist, kan dit natuurlijk met de auto doen. Van Duitsland, door Zweden en zo naar de juiste bestemming in Noorwegen. Maar dit kan ook sneller. De 6 cruise- en veerboten van reisorganisatie Color Line zorgen ervoor dat jij heel wat kilometers kunt besparen. Het heerlijke eten aan boord, de fitnessruimte, de spa en het belastingvrij winkelen, laten de reis al aanvoelen als vakantie. Om dit aan de man te brengen, is Color Line aanwezig op de Vakantiebeurs 2017. Wij maakten in opdracht van het communicatiebureau Travelproof treffende banieren en een folder om mee naar huis te nemen.

 

Banieren met twee functies

VRHL Creatie boog zich voor deze opdracht over de verschillende reizen van Color Line. In totaal biedt de reisorganisatie 4 reizen aan tussen Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. Color Line is vooral gespecialiseerd in de bestemming Noorwegen. De ruige en mooie natuur is vaak één van de eerste dingen die opkomt als het over dit land gaat.

De banieren vervullen dan ook twee functies. Enerzijds informeren zij over de verschillende routes die Color Line aanbiedt. Anderzijds dragen zij de sfeer van het vakantiegaan in de Scandinavische landen goed over.

Colorline-3

 

Om mee naar huis te nemen

Naast de banieren wilde Travelproof de bezoekers van de Vakantiebeurs ook iets mee naar huis geven. Hieruit is een folder met een juiste mix van informatie en belevenis gekomen. Zowel tekst als beeld geven een impressie van een reis met één van de cruise- of veerboten van Color Line.

colorline-1

colorline-2

 

Ook wel eens aanwezig op een beurs of ander evenement? Neem gerust contact met ons op om te kijken wat wij voor je kunnen doen.

TAGS
banieren Copy folder Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

MBO Luchtvaarttechniek, niet zomaar een opleiding

De luchtvaartsector schreeuwt om goed opgeleide techneuten. Om meer studenten aan te trekken maakten wij voor MBO Luchtvaarttechniek een gloednieuwe website, video's, foto's, online banners, een leaflet en een social media campagne. Het resultaat?

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen Online via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen: een kennisbank waar ruim 400 veel voorkomende aandoeningen in staan beschreven. En… Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar! Om Kleine Kwalen Online te promoten, schreven wij een social media strategie en voerden deze uit.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Online leadgeneratie met nieuwe website Freek Hypotheek

Een website is tegenwoordig meer dan alleen een digitaal visitekaartje. Met een juiste paginaflow kan je website een echte leadgenerator worden. Voor de nieuwe website van Freek Hypotheek gingen wij terug naar de tekentafel en bouwden we een ware salesmachine op.

Lees meer

Van D&K Autoglas naar DK Prototyping for Automotive Glass

DK benaderde ons voor een restyling van de 25 jaar oude huisstijl en een nieuwe website. Hieruit vloeide voort een personeelscampagne, een bedrijfsleaflet en diverse uitingen voor de beurs.

Lees meer