Aanwezig op de Vakantiebeurs

Aanwezig op de Vakantiebeurs

VRHL Case

Reisorganisatie Color Line staat in 2017 op de Vakantiebeurs. Hier promoot zij haar reizen per cruise- en veerboot naar Noorwegen en Zweden. Om de stand in te richten maakten wij treffende banieren en een folder om mee te pakken.

Wie naar Noorwegen afreist, kan dit natuurlijk met de auto doen. Van Duitsland, door Zweden en zo naar de juiste bestemming in Noorwegen. Maar dit kan ook sneller. De 6 cruise- en veerboten van reisorganisatie Color Line zorgen ervoor dat jij heel wat kilometers kunt besparen. Het heerlijke eten aan boord, de fitnessruimte, de spa en het belastingvrij winkelen, laten de reis al aanvoelen als vakantie. Om dit aan de man te brengen, is Color Line aanwezig op de Vakantiebeurs 2017. Wij maakten in opdracht van het communicatiebureau Travelproof treffende banieren en een folder om mee naar huis te nemen.

 

Banieren met twee functies

VRHL Creatie boog zich voor deze opdracht over de verschillende reizen van Color Line. In totaal biedt de reisorganisatie 4 reizen aan tussen Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. Color Line is vooral gespecialiseerd in de bestemming Noorwegen. De ruige en mooie natuur is vaak één van de eerste dingen die opkomt als het over dit land gaat.

De banieren vervullen dan ook twee functies. Enerzijds informeren zij over de verschillende routes die Color Line aanbiedt. Anderzijds dragen zij de sfeer van het vakantiegaan in de Scandinavische landen goed over.

Colorline-3

 

Om mee naar huis te nemen

Naast de banieren wilde Travelproof de bezoekers van de Vakantiebeurs ook iets mee naar huis geven. Hieruit is een folder met een juiste mix van informatie en belevenis gekomen. Zowel tekst als beeld geven een impressie van een reis met één van de cruise- of veerboten van Color Line.

colorline-1

colorline-2

 

Ook wel eens aanwezig op een beurs of ander evenement? Neem gerust contact met ons op om te kijken wat wij voor je kunnen doen.

TAGS
banieren Copy folder Vormgeving

Deel deze blog

Andere blogposts en cases van VRHL Case

Bake Out: a night out of the box

Bake Out: een uniek event, voor iedereen die werkzaam is in de ambachtelijke bakkerij. Wij bedachten de naam, ontwikkelden de huisstijl en verzorgden een mooie crossmediale campagne om honderden tickets te verkopen.

Lees meer

Cum Laude: prijswinnende kaas, gemaakt op de boerderij.

De Bond van Boerderijzuivelbereiders, een mooie club van ondernemende boeren, maakt de lekkerste kaas van Nederland. Dat moet iedereen weten én kopen! Is dat moeilijk? Met een goed idee valt dat best mee. Lees het hier!

Lees meer

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de Informatieplicht Energiebesparing?

WATT moeten MKB-ondernemers weten over de naderende Informatieplicht Energiebesparing? Best veel en dat bundelen wij in een mooie campagne. Lees hier WATT we precies deden voor MKB Nederland in samenwerking met meer dan 50 partners.

Lees meer

Alphen aan den Rijn krijgt de city marketing die het verdient!

Zet Alphen aan den Rijn op de kaart. Om te beginnen bij alle inwoners en ondernemers in Alphen en de kernen daaromheen. Als een aantrekkelijke plek om te wonen, te werken én te recreëren. Dat is in het kort de opdracht van Alphen City Marketing.

Lees meer

Introductiecampagne Kleine Kwalen via social media

Veel huisartsen in Nederland maken gebruik van de bekende boekenreeks Kleine Kwalen, over de diagnostisering en behandeling van veel voorkomende aandoeningen. Maar Kleine Kwalen is nu ook online beschikbaar én de boekenreeks is vernieuwd! Om de nieuwe versie van Kleine Kwalen te promoten, zowel online en offline, schakelde opdrachtgever Bohn Stafleu en Loghum (afgekort BSL) ons een social media strategie te schrijven en uit te voeren.

Lees meer