Wij zijn er voor de uitgever

Wij zijn er voor de uitgever

Mediaconsumptie verandert in rap tempo. Consumenten willen nieuws, informatie en entertainment op elk moment van de dag, via elk beschikbaar kanaal, waar men ook is. Traditionele mediabedrijven krijgen concurrentie van geheel nieuwe spelers op de markt. De inkomsten uit abonnementen en advertenties dalen structureel. Tegelijkertijd zijn er volop kansen met nieuwe verdienmodellen. Als uitgever moet je daardoor op steeds meer borden tegelijk schaken, terwijl je het vaak met minder collega’s moet doen. Met onze kennis, ervaring en capaciteit helpen we je graag in dit veranderingsproces. Niet alleen door het bedenken van nieuwe oplossingen, maar vooral ook door te helpen bij de implementatie en de executie daarvan. De uitvoering is immers vaak nog belangrijker dan het idee.

Dit doen we

Consultancy

  • Strategie-ontwikkeling
  • Resultaatsverbetering
  • Training & coaching
  • Workshops
  • Projectmanagement
  • Interim management

Business Development

  • Product- en portfolio-ontwikkeling
  • Markt- en concurrentieanalyse
  • Rendementsverbetering

Nieuwe verdienmodellen

  • Distributed content
  • Klantwaarde management
  • eCommerce
  • Events

Advertising

  • Portfolio-ontwikkeling
  • Creatie
  • Branded content
  • Contentmarketing
  • Training & coaching
  • Mediadocumentatie
  • Onderzoek

Copy & Creatie

  • Art direction
  • Copywriting
  • Redactionele services
  • Eénmalige uitgaven
  • Drukwerkbegeleiding

(online) Marketing

  • Campagnemanagement
  • (Big) data-analyse
  • Marktonderzoek
  • Campagne-ontwikkeling
  • Distributiemanagement

Redactionele Vernieuwing

  • Contentstrategie
  • Formule- en conceptontwikkeling
  • Storytelling
  • Curatie
  • Social publishing
  • Video
  • Training & coaching

Ontwikkeling

  • Digital publishing
  • Websites
  • Apps
  • Nieuwsbrieven
  • Optimalisatie

Structurele ondersteuning

  • Kies voor een strippenkaart: voor een vast (voordelig) bedrag verzekerd van een vooraf vastgestelde aantal uren (marketing)-ondersteuning.

NIEUWSGIERIG?

Wil je weten hoe wij kunnen helpen met de verbetering van jouw bedrijfsresultaten. Of heb je gewoon dringend behoefte aan ondersteuning binnen jouw mediabedrijf. Mail of bel vrijblijvend met Jeroen Cnossen.

Jeroen Cnossen

Tel. 06 - 23939455


Cases en blogs

Cross Media Congres: uitgeven draait om content, techniek en data

Eind april week was Jeroen Cnossen aanwezig op het Cross Media Congres van het Nederlands Medianetwerk. De belangrijkste conclusie?

Lees meer

VRHL Content en Creatie start met VRHL/// Publish

VRHL Content en Creatie start samen met voormalig uitgever Jeroen Cnossen VRHL/// Publish. Een bedrijf dat niet zelf gaat uitgeven, maar zich volledig richt op de ondersteuning van mediabedrijven: van strategisch advies tot dienstverlening in de dagelijkse uitvoering.

Lees meer

Nieuwe verdienmodellen voor uitgevers

Mijn eerste stappen in de mediawereld zette ik bij het Cebuco, ofwel het Centraal Bureau voor Courantenpubliciteit. Dit was toen nog een grote organisatie met zo’n 35 medewerkers met een zeer prominente directeur die later nog professor werd op de bijzondere leerstoel ‘Dagbladjournalistiek en Marketing’.

Lees meer

Reclame is dood

Klaar. Uitgewerkt. We zijn als bureau gestopt met zomaar reclame maken. Met promotionele prietpraat. Heel simpel, omdat wij daar als bureau niet langer in geloven. Klinkt misschien tikkie vreemd uit mijn pen. Ik ben van huis uit reclameman. Maar juist daarom weet ik dat loze reclame is uitgeblust.

Lees meer

Introductiecampagne De Week

Maak kennis met het gloednieuwe magazine De Week! Wij verzorgden de introductiecampagne en kozen voor een slimme mix van creatie (opvallend campagneconcept en mooie fotografie), contentmarketing (interviews, blogs, video’s en social) en online marketing (social advertising). Dit heeft al flink wat abonnees opgeleverd en we zijn pas net van start!

Lees meer

Tijdschriften zijn het nieuwe sjiek

Ik heb het de afgelopen jaren zo vaak gehoord. Tijdschriften op papier, man, die bestaan over een paar jaar bijna allemaal niet meer. Iedereen gaat online. Tsja, al dat gepapegaai doet me vooral hoofdschudden.

Lees meer