Dit maken wij ervan

Dit maken wij ervan

Branded content magazine over datalekken

20 bedrijven die samen 5 gepersonaliseerde branded content magazines uitgeven: een ambitieuze uitdaging waar wij graag mee aan de slag gingen!

Lees meer

Citymarketing campagne: #AlphenLinkt

Om Alphen aan den Rijn op de kaart te zetten, bedachten wij een geniale citymarketing campagne: #AlphenLinkt. Benieuwd hoe wij dit aanpakten?

Lees meer

Een nieuw magazine voor Intramed

Diepgaande verhalen inspireren en mooie pagina’s verrassen. Ook dit prachtige magazine wat we maakten voor Intramed; maker van software voor de paramedische zorg.

Lees meer

Een schoolgids speciaal voor kinderen én ouders

Kinderen met een leerachterstand en hun ouders informeren met één schoolgids, het is ons gelukt! Parktijkschool GSG Het Segment schakelde onze hulp in om de verouderde schoolgids van top tot teen in een nieuw jasje te steken. Benieuwd hoe wij dat deden?

Lees meer

Landleven specials

Naast de elf reguliere edities maken wij ook elk jaar drie Landleven Specials: prachtige bewaarnummers met diverse thema’s. In 2017 zijn dit Landleven Tuintips (28 februari), Landleven doe-het-zelf (6 juni) en Landleven Lekker Zoet (31 oktober).

Lees meer

Imagocampagne voor vereniging FOCWA Schadeherstel

Als brancheorganisatie is het best lastig om zichtbaar te maken wat je allemaal voor je leden doet. Wij gingen aan de slag met een imagocampagne waarmee FOCWA Schadeherstel laat zien wat zij voor haar leden kan betekenen.

Lees meer

Handige toolkit voor Plan International

Plan International is een internationale, humanitaire, kindgerichte ontwikkelingsorganisatie. Wij verzorgden het ontwerp en de vormgeving van deze Toolkit, zowel de box als de kaartjes en het magazine.

Lees meer

Geen evenement zonder aftermovie

VRHL Video maakte aftermovies voor de evenementen 'Zomerspektakel aan het Meer' en de 'TCV Obstacle Run' in Alphen aan den Rijn. Bekijk het resultaat!

Lees meer

Vloggen is hot!

Grote merken en bedrijven laten hun producten niet voor niets door vloggers aanprijzen. Vloggen is hot! Het werkt! En het is leuk! Wij helpen Francis, eigenaar van het nieuwe horecaconcept Maggie Blue, met het monteren van haar inspirerende vlogs.

Lees meer

Uw ambachtelijke bakker natuurlijk!

Om ambachtelijke bakkers in Nederland te promoten, is de landelijke campagne 'Uw ambachtelijke bakker natuurlijk!' in het leven geroepen. Wij schrijven alle social media posts op de nieuwe Facebookpagina van Uw Ambachtelijke Bakker, bedenken leuke winacties, promoten de Facebookpagina en meer!

Lees meer

VOA Magazine wordt VOA Jaarboek

Een mooi luxe bewaarexemplaar, vol met artikelen van vakredacteuren en met een stijlvolle vormgeving. Dat is het gloednieuwe VOA Jaarboek waarin ondernemers uit Alphen aan den Rijn en omgeving elkaar inspireren. Aan ons de eer om het boek te ontwerpen, vorm te geven en deels te schrijven!

Lees meer

101 animaties

Yes! Dat is onze reactie als we weer aan de slag mogen met een toffe animatie. Van idee en script tot het monteren; wij regelen alles voor een mooie animatie voor jouw bedrijf, product of merk.

Lees meer

Promotie van de Engelse kust

Coastal Pass zet een interactieve video in om reizigers gemakkelijk zelf een route langs de Engelse kust te laten uitstippelen. In opdracht van Aviareps creëerde VRHL Creatie een campagne om dit videoconcept op de markt te brengen. Wij weten alvast wat onze volgende vakantie wordt!

Lees meer

Vernieuwde locatie voor kinderopvang Junis

VRHL Creatie en VRHL Copy mochten een communicatiecampagne voor de opening van de vernieuwde locatie van kinderopvang Junis verzorgen.

Lees meer

Corporate identity voor Alphen on fiber

VRHL Creatie ontwierp een mooi en passend logo voor het nieuwe Alphen on fiber en maakte ook de website en complete corporate identity!

Lees meer

Nieuw design voor Toxic

Toxic helpt bij het registreren en het communiceren met medewerkers over (werken met) chemische stoffen. Wij ontwierpen een nieuwe website voor Toxic, een nieuw logo en voerden de nieuwe stijl door in Toxics informatiefolder.

Lees meer

Van visitekaartje tot auto

Makelaardij Van Brussel wilde een nieuw logo en dit overal doorvoeren: op de visitekaartje, het briefpapier, de verkoopborden, de Facebookpagina en zelfs op hun bedrijfsauto's. Een mooie opdracht voor onze art director!

Lees meer

Een bijzonder afscheid

Een afscheid van een dierbare moet bijzonder zijn. Dat kun je met een gerust hart overlaten aan Engelen en Spoor Uitvaartverzorging, Hodie Mihi Cras Tibi of De Horsten Uitvaartverzorging. Maar hoe zien hun uitvaarten er precies uit? En wat voor sfeer stralen ze uit? Wij brachten dat in beeld met drie mooie impressievideo’s.

Lees meer

Meesterlijk mooie website

Via Meestertitel.eu kunnen bakkers zich aanmelden voor een praktijkexamen en de titel Meester Boulanger en/of Meester Patissier te behalen. Omdat de website nog niet responsive was en Meestertitel graag een nieuwe look & feel wilde, schakelden zij ons in.

Lees meer

Campagne BSL

BSL, onderdeel van Bohn Stafleu van Loghum, ondersteunt professionals in zorg en welzijn bij (na)scholing, carrière en praktijkvoering. Webshop BSL verkoopt boeken, vakbladen, e-learnings en andere producten aan deze professionals. Om BSL's vierdaagse kortingsactie te promoten, zette VRHL Social een Facebook advertising campagne op en maakte VRHL Creatie een header voor op de website.

Lees meer

Stap Reizen en Trap Reizen nieuwe stijl

Stap Reizen verzorgt bijzondere wandelvakanties door Zuid-Europa. Trap reizen is onderdeel van Stap Reizen en organiseert mooie fietsvakanties, ook door Zuid-Europa. Voor beiden reisorganisaties ontwierpen wij een nieuw logo en nieuwe huisstijl.

Lees meer

Duurzaam logo voor gemeente Kaag en Braassem

Omdat de gemeente Kaag en Braassem druk bezig is een zo duurzaam mogelijke gemeente te worden, vroeg de gemeente ons om een icoon en logo te ontwikkelen, gebaseerd op het duurzaamheidslogo van de gemeente Alphen aan den Rijn. VRHL's vormgevers gingen direct aan de slag!

Lees meer

Aanwezig op de Vakantiebeurs

Reisorganisatie Color Line staat in 2017 op de Vakantiebeurs. Hier promoot zij haar reizen per cruise- en veerboot naar Noorwegen en Zweden. Om de stand in te richten maakten wij treffende banieren en een folder om mee te pakken.

Lees meer

Inspiratie voor buitenleven

Al meer dan tien jaar verzorgen wij de vormgeving van het magazine Landleven. In 2017 heeft het magazine een restyling gehad. Onze vormgevers zijn zo trots als een pauw op het nieuwe nummer en de vernieuwende vormgeving van Landleven.

Lees meer

Een goed ambachtelijk verhaal

Hoe zorgen we voor een sterk imago van ons ambacht bij de consument? En hoe zorgen we ervoor dat de bakkerijen zélf aan de slag gaan hiermee? Met deze vragen kwam de stichting Ambachtelijke Bakkerij in 2014 bij ons. En nu, drie jaar later, verzorgen we nog steeds wekelijks social media content, de nieuwsbrief en de vormgeving van het magazine Bakwerk.

Lees meer

Landleven magazine versterkt door online

Na al jarenlang de vormgeving van het print tijdschrift op onze naam te hebben staan, mochten wij ook aan de slag met het redesign van de website van Landleven. We combineerden het landelijke van het print magazine met de merkversterkende eigenschappen van een goed online concept. Benieuwd?

Lees meer

Hoe ver wil jij klikken?

Hoe trek je nieuw talent aan voor een accountantskantoor? Hoe val je op binnen alle vacatures? En hoe kunnen we video inzetten om dit voor elkaar te krijgen? Met deze vragen kwam onze klant Lansigt Accountants en Belastingadviseurs op de koffie.

Lees meer

Ho ho hooooo… meeeeerry Christmas!

Wij houden van de feestdagen! Dan mogen we namelijk weer tientallen mooie, inspirerende kerst- en nieuwjaarswensen voor onze klanten bedenken en vormgeven. Vaak op het aller-aller-allerlaatste moment, maar dat mag de pret niet drukken. Benieuwd?

Lees meer

Otolift trapliften ontvangt Predicaat Koninklijk

Een bedrijf dat 100 of 125 jaar bestaat kan dit jubileum aangrijpen om het predicaat Koninklijk aan te vragen. Otolift viert het 125-jarig jubileum in 2016 en greep die kans met beide handen aan én ontving het predicaat Koninklijk.

Lees meer

Bepaal zelf wat je ziet in een interactieve video

Voor de promotiecampagne van de nieuwe Collegebundel van Wolters Kluwer maakten wij een interactieve video. (Aankomende) rechtenstudenten zitten in deze video achter het stuur en beslissen dus zelf wat ze wanneer willen bekijken. Over het algemeen worden interactieve video’s langer én beter bekeken. Daarom worden ze steeds vaker als onderdeel van de marketingmix ingezet.

Lees meer

Wij zijn ondersteboven van de Collegebundel

Iedere rechtenstudent kent de Collegebundel van Wolters Kluwer: de meest geliefde én meest gebruikte wettenbundel. Onmisbaar tijdens de studie! Jaarlijks komt er een geüpdatet versie op de markt. Om de wettenbundel goed onder de aandacht te brengen bij (aankomende) rechtenstudenten, voeren wij al een aantal jaar fanatiek campagne. Ook dit jaar was dit weer een waar (contentmarketing)feestje!

Lees meer

De kracht van relevante contentmarketing

Op 22 september 2016 vond het B2B Vakmedianet Marketing Event plaats met als thema ‘De kracht van relevantie’. Voor de vele aanwezige marketing- en communicatieprofessionals bedachten én maakten wij dit ‘klein-maar-fijne’ magazine over contentmarketing en lead generation!

Lees meer

Eight gezond met diëtiste en Instagram fenomeen Iris

Iris de Goede, bekend van @fitmetiris, is pas 22 jaar, maar nu al Diëtiste, Lifestyle Coach en heel populair op Instagram. Binnenkort opent ze haar eigen diëtistenpraktijk én lanceert ze haar blog Fitmetiris.com. Voor Grand Café Eight bedacht Iris twee heerlijke healthy gerechten. Hoog tijd om deze energieke levensgenieter beter te leren kennen!

Lees meer

Rustige site voor het Nederlands Slaap Instituut

Wie problemen heeft met slapen kan daarvoor terecht bij het Nederlands Slaap Instituut. Het Nederlands Slaap Instituut had een verouderde website, met veel tekst, zonder beeld en hij was niet responsive. De vraag van de opdrachtgever was om een nieuwe overzichtelijke responsive site te bouwen, waarop patiënten snel hun weg kunnen vinden.

Lees meer

Goed gelukt: GOED Magazine

Kijk hoe GOED! Elk half jaar verzorgen wij de vormgeving en redactie van het interne bedrijfsmagazine van Goedhart. Goed gelukt toch?

Lees meer

Nieuwe website voor drie uitvaart-ondernemingen

De uitvaartorganisaties Engelen & Spoor, Hodie Mihi Cras Tibi en De Horsten Uitvaartonderneming werken veel samen en zijn gevestigd in één pand aan de Jan van Nassaustraat in Den Haag. Om de drie ondernemingen online beter vindbaar te maken, werden ook hier de drie bedrijven ‘onder één dak’ geplaatst. En wel onder het dak van de Nassau Uitvaartgroep. VRHL bedacht deze naam en het bijbehorende logo, én maakte de nieuwe website.

Lees meer

Geen basis-site voor Basis

Basis Bedrijfshuisvesting is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van commercieel onroerend goed. Met haar drie vestigingen in Leiden, Alphen aan den Rijn en Gouda is Basis marktleider in de regio. En als marktleider wil je natuurlijk een mooie, goedwerkende, zakelijke website met objecten die goed vindbaar zijn. Daarom klopte de bedrijfsmakelaar bij ons aan.

Lees meer

Werken met chemische producten

Toxic biedt een online applicatie waarmee je conform de Arbowetgeving werkt als het gaat over chemische producten. Wij maakten hiervoor twee animaties en een folder.

Lees meer

Maak je droom waar

Altijd al je eigen droomhuis willen bouwen? De vrije kavels van De Pater Makelaardij in Waddinxveen geven je de kans om dit te realiseren. Wij maakten een mooie brochure en website over de kavels.

Lees meer

Voor de bakkerijbranche

De Nationale Bakkerij Academie is één van onze favoriete klanten. Voor deze aanbieder van opleidingen in de bakkerijbranche geven we social media trainingen, schrijven we interviews met trainers en bakkers, maken en versturen we de tweejaarlijkse digitale nieuwsbrief, verzorgen we huisstijlitems als visitekaartjes, flyers en rollup banners, en maken we jaarlijks meerdere advertenties.

Lees meer

Videoclip voor soulzanger Steffen Morrison

VRHL/// Video heeft de nieuwste videoclip Do It All Again van soulzanger Steffen Morrison, bekend van The Voice of Holland, gemaakt. Zowel het script en de productie als de opnames, regie en montage werden door VRHL’s videoteam verzorgd.

Lees meer

Op vakantie naar Turkije

Wij weten wel wat onze volgende vakantiebestemming wordt: Turkije! In totaal verzorgen we de vormgeving van zeven brochures over dit mooie land in opdracht van het Turks Verkeersbureau.

Lees meer

Commercial KHZ Movers: verhuizen is emotie

Verhuizen is meer dan zomaar wat spullen van A naar B verplaatsen. Daar komt veel meer bij kijken: komen al je eigendommen wel heelhuids aan? Vooral de spullen die je dierbaar zijn, wil je altijd om je heen hebben. Die gedachte vormde de insteek van de commercial die we voor KHZ Movers produceerden.

Lees meer

Katholiek Nieuwsblad wereldwijd online beschikbaar

Het Katholiek Nieuwsblad is sinds 1983 hét Nederlandse weekblad met nieuws, opinie en achtergrondinformatie over de Katholieke Kerk in binnen- en buitenland. Om naast de papieren krant ook een digitale versie van het weekblad aan te kunnen bieden, schakelde het Katholiek Nieuwsblad VRHL Content en Creatie in.

Lees meer

Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen

Om deze cadeaumomenten nóg feestelijker te maken, mochten wij aan de slag met een nieuw packaging design. Onze vormgevers bedachten het concept en verzorgden de vormgeving van deze mooie en vrolijke verpakkingen en cadeaukaarten.

Lees meer

Magazine met visie

We love magazines. Zeker als we samen met de klant van scratch af aan een mooi magazine bedenken en mogen maken. Investeringsmaatschappij Navitas Capital wilde nieuwe invulling geven aan hun ingetogen communicatiebeleid. Een inspirerend relatiemagazine NAVISIE was ons antwoord.

Lees meer

Nieuws, achtergrond en debat

Accountant is hét magazine met nieuws, achtergrond en debat voor accountants en andere financials. Het magazine verschijnt elk kwartaal en VRHL Content en Creatie verzorgt al jaren met veel plezier de vormgeving.

Lees meer

Noorwegen in beeld

Om Noorwegen goed in beeld te brengen en te promoten bij (toekomstige) reizigers, vroeg Aviareps ons om een aantal YouTube-pre-rolls over wandelen en fietsen in dit prachtige land te monteren.

Lees meer

Infographics zijn populair

Infographics zijn handig, overzichtelijk, leuk én ze worden steeds populairder! Met een infographic geef je informatie over een bepaald onderwerp met teksten en beelden grafisch weer. Infographics doen het dan ook niet voor niets heel goed online en op social media.

Lees meer

Online koersdocument Stichting BOOR

Stichting BOOR vroeg VRHL Content en Creatie een koersdocument vorm te geven waarin zij haar strategisch beleid voor de komende jaren bekend maakt. Onze vormgevers gingen gelijk aan de slag! We hebben BOOR’s beleidsplan niet alleen in print vormgegeven en gedrukt, maar maakten ook een gave online versie!

Lees meer

Filmen bij Jumping Amsterdam

Jumping Amsterdam is hét evenement voor paardensportliefhebbers. Om iedereen te laten zien hoe gaaf dit evenement is, schakelde Jumping Amsterdam VRHL/// Video in. En dat hoef je ons videoteam geen twee keer te vragen!

Lees meer

Introductiecampagne De Week

Maak kennis met het gloednieuwe magazine De Week! Wij verzorgden de introductiecampagne en kozen voor een slimme mix van creatie (opvallend campagneconcept en mooie fotografie), contentmarketing (interviews, blogs, video’s en social) en online marketing (social advertising). Dit heeft al flink wat abonnees opgeleverd en we zijn pas net van start!

Lees meer

Nieuwe website MD Service toont het onzichtbare

MD Service levert haar werk bij voorkeur zo onzichtbaar mogelijk af. De elektrotechnische installaties en bekabeling die ze aanleggen wil je in je huiskamer of kantoor niet terugzien. Hoe geef je dit bedrijf dan een gezicht op haar nieuwe website?

Lees meer

Daar krijg je trek van!

Grand Café Eight staat bekend om haar luxe en overheerlijke maaltijden. Wij verzorgden de redactie en vormgeving van Eights nieuwe lunchkaart en dinerkaart. Hierin vind je een gloednieuwe menukaart en alles wat je nog meer over Eight wil weten.

Lees meer

Nieuwe identity met bestaand logo

Zo min mogelijk administratie. En heel veel gebruiksgemak. Naadloos afgestemd op de werkprocessen en eisen van diverse medische beroepsgroepen. Dat snappen ze bij Intramed.

Lees meer

Vormgeving gerenommeerde vaktitels

VRHL/// Creatie verzorgt vanaf nu de vormgeving van twee gerenommeerde vaktitels: Binnenlands Bestuur en Communicatie. Op de eerste exemplaren van onze hand zijn wij natuurlijk erg trots.

Lees meer

Dan maak je maar zin!

Orange Wellness Club: dé sportschool met goede fitnessinstructeurs, personal trainers, groepslessen, een heerlijke sauna, een lounge bar, geweldige massages, een voedingscoach en meer. Wij mochten meerdere keren in beweging komen voor deze mooie projecten.

Lees meer

Uitnodiging met ballen

Als Solimas Groep ons vraagt om een ludieke uitnodiging voor hun eigen golftoernooi, gaan wij natuurlijk voor de hole in one.

Lees meer

Complexe materie simpel uitgelegd

Onderwerpen als de participatiewet, de Wmo en schuldhulpverlening zijn in de regel nogal complex. Behalve als je ze goed uitlegt in een animatie! En dat deden we voor Schulinck.

Lees meer

Meest geliefd. Meest gebruikt.

Om de Collegebundel van Wolters Kluwer bij middelbare scholieren en eerstejaars rechtenstudenten goed onder de aandacht te brengen, voeren wij al een aantal jaar fanatiek campagne.

Lees meer

Goed in erfrecht

Mynke Warnink - een advocate in familierecht - kwam bij ons omdat zij zichzelf wilde profileren op het gebied van Erfrecht. Zij helpt clienten met vragen als 'Wat doen we met de erfenis? Hoe zit het met echtgenoten en kinderen? Geen lichte kost. Daarom maakten wij voor Mynke de website www.goedinerfrecht.nl.

Lees meer

Een goede reden om voor VRHL te kiezen

Als je het Scala College kent, kun je wel 100 redenen bedenken waarom een kind voor deze school zou moeten kiezen. Wij kozen er 10 om leerlingen te werven voor het nieuwe schooljaar! Deze redenen - toegelicht door Scala-leerlingen, ouders en docenten - vormen de basis voor de campagne van vorig jaar en ook weer dit jaar.

Lees meer

Informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren

Misset Horeca heeft zijn positionering opnieuw vastgesteld en een nieuwe uitstraling bepaald. Hiermee wil Misset Horeca zijn doelgroep informeren, prikkelen, uitdagen en inspireren. Om de waardeperceptie te verhogen, heeft VRHL de herlanceringscampagne voor het nieuwe Misset Horeca bedacht.

Lees meer

Kasteel kopen?

Altijd al een kasteel willen kopen? In Nieuwegein ligt het historische Landgoed Rijnhuizen. Het is te koop en wij maakten in opdracht van Bogor Projectontwikkeling, Sense Marketing & Consult en R365 | Christie’s International Real Estate een prachtig boekwerk. Wij verzorgden zowel het logo en de teksten als de vormgeving en productie.

Lees meer

Advocaten nieuwe stijl

Nieuwe invalshoeken en praktische oplossingen. En dan niet achteraf uurtje-factuurtje. Dat is het concept van de advocaat-nieuwe-stijl. Wij maakten huisstijl, website en dm.

Lees meer

Een feestje om te maken

Wij maakten een feestelijk magazine ter gelegenheid van haar 35 jaar Junis Kinderopvang. En het was niet alleen een feestje voor Junis, maar ook voor ons. Wij tekenden voor tekst en ontwerp.

Lees meer

Kaas voor rijke stinkerds

Gooische Pikante... Een kaas die een tikkie eigenwijs is, een tikkie bijzonder, een tikkie pikant en misschien zelfs een tikkie ondeugend! Deze kaas verdiende een bijzondere productintroductie bij kaasspeciaalzaken. Nou zijn wij bij VRHL ook een tikkie creatief en bedachten een aantal leuke teasers voor retailers en consument met deze Gooische koeien in de hoofdrol!

Lees meer

Bibliotheek 2.0

Bibliotheek Rijn en Venen introduceert het eLAB: een plek waar kinderen en volwassenen alles te weten komen over moderne media. Om eLAB goed te lanceren hebben we de website elab-alphen.nl en diverse communicatiemiddelen ontworpen.

Lees meer

Hotel op stelten

Het nieuwste 3* hotel in Scheveningen heet Andante Hotel. Wij hadden de eer om deze naam te mogen verzinnen en de corporate identity neer te zetten. Inclusief een website en een meertalig magazine voor de gasten van het hotel.

Lees meer

Minc your business

In 2013 klopte PrimaPost uit Mijdrecht bij VRHL aan de deur: of wij hen wilden helpen bij de ontwikkeling van een nieuwe bedrijfsnaam. De oude naam paste niet goed meer bij de dienstverlening en de uitstraling van het bedrijf. Een mooie uitdaging!

Lees meer